Jump to content

Owen Hargeaves til Highbury?


Guest kellex

Recommended Posts

Nå har jo Newcastle kjøpt Emre, og da er det muligens Jenas som ofres til Arsenal.....?????

Hvorfor ikke prøvde Arsenal på Emre?

14611[/snapback]

 

Enig der ja. Arsenal liker ikke bosman spillerere eller billige spillere som ønsker seg vekk fra andre klubber. :blink: Emre var ønsket for 2 sesongr siden...nå som han er billig sier vi nei takk

14614[/snapback]

Nei, Patrick Vieira og Thierry Henry var begge storfornøgd i sine klubbar, og i alle fall ikkje billige.

14621[/snapback]

hva mener du her? jeg har verken nevnt Vieira eller Henry. Ellers stemmer teorien min akkurat, Vieira og Henry var ikke så billige heller.???????

14698[/snapback]

Det var ironisk. Ingen av dei var fornøgde i sine klubbar og ville vekk. Begge var billige for kvaliteten vi fekk. Vi har for øvrig også henta Sol Campbell på bosman. Meir enn nok til å falsifisere teorien din.

Link to comment
Share on other sites

Nå har jo Newcastle kjøpt Emre, og da er det muligens Jenas som ofres til Arsenal.....?????

Hvorfor ikke prøvde Arsenal på Emre?

14611[/snapback]

 

Enig der ja. Arsenal liker ikke bosman spillerere eller billige spillere som ønsker seg vekk fra andre klubber. :blink: Emre var ønsket for 2 sesongr siden...nå som han er billig sier vi nei takk

14614[/snapback]

Nei, Patrick Vieira og Thierry Henry var begge storfornøgd i sine klubbar, og i alle fall ikkje billige.

14621[/snapback]

hva mener du her? jeg har verken nevnt Vieira eller Henry. Ellers stemmer teorien min akkurat, Vieira og Henry var ikke så billige heller.???????

14698[/snapback]

Det var ironisk. Ingen av dei var fornøgde i sine klubbar og ville vekk. Begge var billige for kvaliteten vi fekk. Vi har for øvrig også henta Sol Campbell på bosman. Meir enn nok til å falsifisere teorien din.

14715[/snapback]

 

 

Hehe....riktig Paddy. Synes å huske et voldsomt rabalder i Bordeaux når Wiltord ville vekk og. Pires var vel heller ikke storfornøyd i Marseille.

Link to comment
Share on other sites

Guest The translator
Nå har jo Newcastle kjøpt Emre, og da er det muligens Jenas som ofres til Arsenal.....?????

Hvorfor ikke prøvde Arsenal på Emre?

14611[/snapback]

 

Enig der ja. Arsenal liker ikke bosman spillerere eller billige spillere som ønsker seg vekk fra andre klubber. ;) Emre var ønsket for 2 sesongr siden...nå som han er billig sier vi nei takk

14614[/snapback]

Nei, Patrick Vieira og Thierry Henry var begge storfornøgd i sine klubbar, og i alle fall ikkje billige.

14621[/snapback]

hva mener du her? jeg har verken nevnt Vieira eller Henry. Ellers stemmer teorien min akkurat, Vieira og Henry var ikke så billige heller.???????

14698[/snapback]

Det var ironisk. Ingen av dei var fornøgde i sine klubbar og ville vekk. Begge var billige for kvaliteten vi fekk. Vi har for øvrig også henta Sol Campbell på bosman. Meir enn nok til å falsifisere teorien din.

14715[/snapback]

 

 

Hehe....riktig Paddy. Synes å huske et voldsomt rabalder i Bordeaux når Wiltord ville vekk og. Pires var vel heller ikke storfornøyd i Marseille.

14723[/snapback]

Du har angåendes Sol Campbell...men Wiltord kostet oss masse. Jeg mener gratis spillere som vil gå fra klubben. Dessuten var det ironi fra min side. Jeg sa ikke at det var sånt, jeg mente at det virket som om vi ikke likte bosman eller "billige" spillere som øsnket seg vekk. :blink: hehe. forresten hvordan ser jeg ut på portrettet mitt?

Link to comment
Share on other sites

Skal man først hente engelsk, så bør Arsenal gjøre som Liverpool:

forhøre seg om Joe Cole i Chelsea!

14767[/snapback]

Er i alle fall glad vi ikkje gjorde som Liverpool og henta Peter Crouch.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...