Jump to content

Hvem blir Vieiras etterfølger?


Guest ReYeS

Hvem skal erstatte Paddy?  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest ReYeS

Vet ikkje om dere har noe plasser hvor dere diskuterer dette men...lager ein i tilfelle. Hvem synes dere bør bli Vieira's erstatter? Flytte Hleb inn i midten, kjøper Diarra, Mavuba, M'Bami eller Jenas?? Eller bare la Fabregas ta over plassen??

 

Jeg tror og vet at vi kommer til å kjøpe ein erstatter!! Men hvem det skal bli har e ikkje peiling om.

 

Mavuba er jo et av europas største talenter på den plassen...han er ein god "Dogfighter" ligner litt på Flamini..men har litt større talent!

 

Eller Diarra.....vet ikkje heit spillerstilen han's......men etter e har hørt, så skal han være ganske så lik Vieira på spillerstilen........Men etter at Wenger sa at han like spilleren, men de har egentlig ikkje vært interessert i han....så tviler e på at vi får han!!

 

Så er det M'Bami...ein sterk midtbanespiller fra Kamerun som har teknikk, overblikk å hardt skudd, godt alternativ...men er han den rette???

 

 

Jenas er jo ein lovende spiller fra ENGLAND!! Som har gode pasninger og......hva mer er han egentlig god til.....har aldri vært en fan av Jenas, gode pasninger men hva annet......at han er verd 20£mill er det dummeste e har hørt........jeg syntes han er en meget overvurdert spiller, men det er jko bare min mening!!

 

Det er jo selvsagt mange flere gode alternativer...kansje bedre alternativer...........Men hva mener dere om dette........hvem skal bli den "Nye Vieira" på midtbanen??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply
Guest Thierry Henry

Mine Favoritter er Diarra eller Ballack begge 2 er gode nok til å ta over for Vieira.

 

nå er det jo ganske sannsynlig at vi kjøper Julio Baptista men vet ikke helt hvor vi kommer til å bruke ham.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Har noen tanker dersom Wenger ikke kjøper flere spillere, at det blir Gilberto på midtbanen sammen med Fabregas og evt Flameni til tider..

 

 

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes her at "vi" kanskje må teste med Hleb/Flamini/Fabregas med Gilberto, men når jeg tenker meg om så kan "vi" jo ikke teste før seri'n begynner, og da er jo overgangs-vinduet stengt... :ph34r:

Jeg må jo innrømme at jeg hadde håpa på Fabregas!

 

Men det kunne kanskje ha gått med de..?

 

Men hvis vi kjøper Baptista så må han jo spille spiss, det er jo det han opprinnelig er..!

 

Men siden det var snakk om Ballack her, er det snakk om at vi skal kjøpe han..??? :o

Link to comment
Share on other sites

Fabregas går garantert inn på den plassen uansett.

 

Det blir midtbane med Fabregas og Gilberto Silva. :o  :D  :D

14071[/snapback]

 

Jeg håper også på det, men jeg tror at Wenger setter Flamini høyere på¨lista enn Fabregas asså.. :ph34r:

Men Famini er god og sånt han og da..! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

mavuba og diarra er ikke domme alternativer! Mavuba skal visst vere nye vieira har eg lest!! Diarra er en kriger på midten som kjemper.. jeg har sansen for han.. jenas er ganske god han og.. og hvem vil ikke ha balack?? men fabregas har imonert meg veldig positivt :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Guest Sir Jørgen Hoel

E tru at Gattuso æ god da!!!!!! :D Men itj like god som Vieira!! ;)

 

Wenger ha da sagt at Gattuso er favorittspilleren B)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Gattuso er en av italias beste spillere, og han hadde vært en perfekt erstatter! Har fantasert om han i arsenal trøye flere ganger før, men gidder ikke håpe før det er noen konkrete rykter. Han har en bad ass spillestil som hadde passet veldig bra i PL!

 

 

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Essien virker som den beste, men Chelski slår oss nok i kampen om han også.. Diarra høres lovende ut, mens Jenas rett og slett ikke er god nok.. Kolo Toure i ny posisjon kan høres spennende ut.. Eller ender det hele opp med at Gilberto og Flamini fyller tomrommet etter kapteine greit?

Link to comment
Share on other sites

Olivier Dacourt - ingen dum ide!?

 

Han har rutinen, og har allerede bevist at han duger og vel så det i England. Dacourt kan gå inn å gjøre en jobb fra dag èn. Men han er ikke noe langsiktig kjøp, så hvis det er hold i dette, er det kanskje med tanke på å gi Cesc og Flamini en sesong eller to til med forsiktig sparring. Og vi er mange som gjerne ser at de tar steget fullt ut! Ja, det er surt å bli nummer to i ligaen, men hvis Cesc og Flamini skal slå til for fullt, må vi kanskje tåle en sesong til uten gull (Ja,da vet at dere vil hisse dere opp over en slik uttalelse..), og da kan faktisk Dacourt være en perfekt løsning. Billig(?) og god!

 

Og gjerne med ligagull! ;)

Link to comment
Share on other sites

Ifølge dagens The Sun satser Wenger på at unguttene

erstatter Vieira.

Sjøl kunne jeg tenkt meg en erstatter. Jenas kanskje?

15074[/snapback]

Enda en unggutt? B)

Link to comment
Share on other sites

Erstatteren(e) til Vieira er nok allerede i Arsenal i spillere som Fabregas og Flamini. Dette såfremst ikke Wenger sitter med et ess i armene som ingen er klar over, men det er sålangt lite som tyder på dette jo lengre tiden går uten at det skjer noe. I tillegg har vi Song som de fleste regner med blir Arsenal spiller (kanskje dette er spilleren Wenger ser for seg som den langsiktige erstatteren).

 

På den andre siden, kanskje vi ikke trenger noen ny Vieira i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...