Jump to content

Fornying av medlemskapet


Simbad

Recommended Posts

Jeg har ikke fått betalt inn før betalingsfristen som gikk ut den 10.7

Men i dag skal jeg betale med giro. Jeg bare lurte på om det ville bli noen vanskeligheter da, eller om det går greit at jeg betaler nesten en uke etter betalingsfristen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke fått betalt inn før betalingsfristen som gikk ut den 10.7

Men i dag skal jeg betale med giro. Jeg bare lurte på om det ville bli noen vanskeligheter da, eller om det går greit at jeg betaler nesten en uke etter betalingsfristen?

14100[/snapback]

 

Alle som har betalt innen jeg må ta ut adressefilen for det neste bladet får bladet. Har ikke fått noen dato for når bladet skal være ferdig fra trykkeriet, men det er vel i første halvdel av august en gang.

 

Petter Randmæl

Nestleder/medlemskontakt

Link to comment
Share on other sites

Jeg var medlem i supporterklubben tidlig på 90-tallet, da Champagne-Charlie og co slo Liverpool 3-1 på Highbury....

 

Jeg meldte meg ut av supporterklubben etter noen år, .... og meldte meg inn igjen nå i de senere årene. Hva blir gjort med mitt tidligere medlemsnummer? Er det mulig å få dette medlemsnummeret tilbake?

 

Hva gjør dere i slike saker?

Link to comment
Share on other sites

Jeg var medlem i supporterklubben tidlig på 90-tallet, da Champagne-Charlie og co slo Liverpool 3-1 på Highbury....

 

Jeg meldte meg ut av supporterklubben etter noen år, .... og meldte meg inn igjen nå i de senere årene. Hva blir gjort med mitt tidligere medlemsnummer? Er det mulig å få dette medlemsnummeret tilbake?

 

Hva gjør dere i slike saker?

15410[/snapback]

 

Du får beholde det gamle medlemsnummeret ditt.

 

Petter Randmæl

Nestleder/Medlemskontakt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...