Jump to content

To nye til?


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg har også sett intervjuet, og han sier kanskje to nye spillere. Ikke nødvendigvis kjente navn som vanlig..hehe.

 

Men merker meg at han nå sier han skal ha 2 til selv om Hleb allerede har kommet.

 

Kan det bety at noen er på vei ut også, eller var det bare dette med "2 verdensstjerner" han mente tidligere..og et par ungsauer og squadplayers, men nå skal ha 3?

Ikke vet jeg, men håper inderlig vi får beholde alle spillerne våre + to et par gode kjøp.

 

Kanskje en keeper er aktuell?

SWP hadde vært morsomt, men dyrt! :P

Link to comment
Share on other sites

Guest A.ColeinthaHouse

Jeg håper og trur at Baptista elr SWP kommer ass.ARsenal trenger en av de to spillerene, mn kanskje de er for dyre???hehe,...

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Henry

Baptista kommer ikkje til å forlate Spania dette året fordi at han vil ha europeisk pass det får han ikkje visst han drar nå.

Link to comment
Share on other sites

jeg er ganske enig i det thierry Henry sier over her. At vi kunne trengt 3 nye spillere,keeper forsvar og en klasse spiss

13625[/snapback]

Syns ikke vi trenger ny keeper! Ville vært bra for Lehmann å prøve å vise seg fram litt sånn som i FA-CUP finalen! Da burde han blitt kampens beste spiller! :lol: Ikke Shrek! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Baptista kommer ikkje til å forlate Spania dette året fordi at han vil ha europeisk pass det får han ikkje visst han drar nå.

13610[/snapback]

 

tøv. baptista oppfyller allerede kriteriene for spansk pass; brasilianere(og andre fra latin-amerika) trenger bare jobbe to år i spania...

Link to comment
Share on other sites

Baptista kommer ikkje til å forlate Spania dette året fordi at han vil ha europeisk pass det får han ikkje visst han drar nå.

13610[/snapback]

 

tøv. baptista oppfyller allerede kriteriene for spansk pass; brasilianere(og andre fra latin-amerika) trenger bare jobbe to år i spania...

13802[/snapback]

 

 

Du må straks ringe Baptista og forklare ham dette!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Baptista kommer ikkje til å forlate Spania dette året fordi at han vil ha europeisk pass det får han ikkje visst han drar nå.

13610[/snapback]

 

tøv. baptista oppfyller allerede kriteriene for spansk pass; brasilianere(og andre fra latin-amerika) trenger bare jobbe to år i spania...

13802[/snapback]

 

 

Du må straks ringe Baptista og forklare ham dette!!

13819[/snapback]

 

del nido har allerede sagt dette til spansk media. da har vi vel tre alternativer:

 

1.baptista er en idiot og har rett og slett ikke peiling...

2.dette med spansk pass er en dårlig unnskyldning og baptista vil egentlig ikke til arsenal

3.figer, baptistas agent, eller noen andre som står baptista nær lyver til baptista. hvorfor blir kun spekulasjoner, men kanskje er de ute etter å mele sin egen kake....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...