Jump to content

Arsene Wenger til Italia ?


Andain

Recommended Posts

Arsenal Coach Arsene Wenger has revealed that he would one day want to manage in Serie A.

 

"I would eventually like to try coaching in Italy, perhaps even with Juventus," said the tactician.

 

"I have spoken to (Thierry) Henry and more recently (Arturo) Lupoli about it. I love playing attractive football and I am sure I have the right temperament to do well there."

 

Det er Channel 4 som står for disse sitatene fra Arsene Wenger og hvorvidt dem er tatt ut av sammenheng eller ikke skal være usagt. Men at Wenger skulle forsvinne fra Arsenal i nærmeste fremtid har jeg vondt for å tro, men der ikke utenkelig at Wenger søker nye utfordringer i fremtiden.

 

wengernews.jpg

 

Kilde : Wenger wants Italian job

Link to comment
Share on other sites

Ikke jeg heller, men spørsmålet er jo om Wenger føler han

har gjort sitt i Arsenal.

Med Vieira til Juve,Pires på vei ut,en misfornøyd Cole så

kan en lure på hva skjer?

Håpet er jo at Wenger prøver å bygge noe nytt for

går Wenger så forsvinner garantert også Henry.

Link to comment
Share on other sites

Wenger er vel mannen som alltid har fullført kontrakter, og bestandig lagt vekt på å understreke dette. Slik situasjonen er har han en kontrakt som løper til sommeren 2008, så vidt jeg vet, så det er neppe noen stor grunn til bekymring her.

 

Dersom Vieira og Pires går, så er det med Wengers samtykke og velsignelse. Det er overhodet ikke styret som har overkjørt ham i disse sakene, så hvorfor dette skulle være et signal på Wengers forestående avgang, skjønner jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Håpet er jo at Wenger prøver å bygge noe nytt for

går Wenger så forsvinner garantert også Henry.

13616[/snapback]

 

Garantert? Kva kilder har du?

Eg har høyrt at Henry elsker Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Håpet er jo at Wenger prøver å bygge noe nytt for

går Wenger så forsvinner garantert også Henry.

13616[/snapback]

 

Garantert? Kva kilder har du?

Eg har høyrt at Henry elsker Arsenal.

13635[/snapback]

 

 

Modererer meg litt da. Trolig da.

Dette er kun spekulasjoner fra min side.

Link to comment
Share on other sites

Wenger er vel mannen som alltid har fullført kontrakter, og bestandig lagt vekt på å understreke dette. Slik situasjonen er har han en kontrakt som løper til sommeren 2008, så vidt jeg vet, så det er neppe noen stor grunn til bekymring her.

 

Det er hva historien (fakta) tilsier ja, men på ett eller annet tidspunkt kommer dagen da han har gjort sin del. Jeg vil vel tro at Wengers mål er langt på vei er nådd i det øyeblikk han har ført klubben inn på det nye stadionet og etablert et topplag der. 2008 virker som et sansynlig tidspunkt, ja.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...