Jump to content

Knekkebrød


Guest Hleb

Hvilken side smører du på?  

36 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg har alltid smurt på den glatteste siden. Alltid. Min nye kjæreste sier at det er feil vei. Tull sier jeg, og dermed er krangelen et faktum. Lurer derfor på hva dere gjør?

 

Jeg har selvfølgelig utført litt research. På pakningen og i reklamene, ser det ut til at jeg tar feil. Men skal jeg la meg styre av noen sveske medie mongiser? Det er jo mye lettere å smøre på den smoothe siden?

 

En blir tynnere også. Tenk på alt smøret som fester seg på den siden jeg kaller undersiden!

 

Kjør debatt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har alltid smurt på den glatteste siden. Alltid. Min nye kjæreste sier at det er feil vei. Tull sier jeg, og dermed er krangelen et faktum. Lurer derfor på hva dere gjør?

 

Jeg har selvfølgelig utført litt research. På pakningen og i reklamene, ser det ut til at jeg tar feil. Men skal jeg la meg styre av noen sveske medie mongiser? Det er jo mye lettere å smøre på den smoothe siden?

 

En blir tynnere også. Tenk på alt smøret som fester seg på den siden jeg kaller undersiden!

 

Kjør debatt.

12711[/snapback]

 

Jeg smører på den smoothe siden! Er du ny på forumet Hleb eller er du en som har vært her lenge men bytta nick?

Link to comment
Share on other sites

Jeg smører på den smoothe siden! Er du ny på forumet Hleb eller er du en som har vært her lenge men bytta nick?

12727[/snapback]

 

Det er godt å høre at folk smører på samme side som meg.

 

Jeg er ny på forumet, hvilket ser ut til å være tilfellet for deg også. April 05...

Link to comment
Share on other sites

Snedig og moro med så stor og uventet oppslutning rundt den smoothe siden. Men tar man en titt her, får sakene en interessant vending, så å si.

 

Legg merke til at knekkebrødene både for morning, noon, snack og evening har pålegget på, etter vår mening, feil side.

Link to comment
Share on other sites

Jeg smører på den smoothe siden! Er du ny på forumet Hleb eller er du en som har vært her lenge men bytta nick?

12727[/snapback]

 

Det er godt å høre at folk smører på samme side som meg.

 

Jeg er ny på forumet, hvilket ser ut til å være tilfellet for deg også. April 05...

12732[/snapback]

 

Går det an å skifte nick og nå? B)

Link to comment
Share on other sites

Dette er POKKA NØDT til å være ironi?? eller??

 

Jeg leser aviser og leser mye på internett, men jeg har ikke lest at det er krig akkurat NÅ!

12790[/snapback]

 

hehe... :blink:

Det er nok krig både her og der hele tiden Imerslundihno! Tror du misforsto John Cenas budskap for å si det MILDT!!

Han prøvde bare og poengtere at dette var en sjelden betydningsløs tråd!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bergkampboy

Posted Today, 11:22 AM QUOTE(Imerslundinho @ Jun 28 2005, 11:14 AM)

QUOTE

Dette er POKKA NØDT til å være ironi?? eller??

 

 

Jeg leser aviser og leser mye på internett, men jeg har ikke lest at det er krig akkurat NÅ!

 

 

 

 

 

 

hehe... 

Det er nok krig både her og der hele tiden Imerslundihno! Tror du misforsto John Cenas budskap for å si det MILDT!!

Han prøvde bare og poengtere at dette var en sjelden betydningsløs tråd!! 

 

Han sa "ER" krig i verden! det betyr at han mener NÅTID! ikke framtid eller fortid! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bergkampboy

Posted Today, 11:22 AM QUOTE(Imerslundinho @ Jun 28 2005, 11:14 AM)

QUOTE

Dette er POKKA NØDT til å være ironi?? eller??

 

 

Jeg leser aviser og leser mye på internett, men jeg har ikke lest at det er krig akkurat NÅ!

 

 

 

 

 

 

hehe...

Det er nok krig både her og der hele tiden Imerslundihno! Tror du misforsto John Cenas budskap for å si det MILDT!!

Han prøvde bare og poengtere at dette var en sjelden betydningsløs tråd!!

 

Han sa "ER" krig i verden! det betyr at han mener NÅTID! ikke framtid eller fortid! :huh:

12796[/snapback]

 

HAHAHAHAHAHA!!! :blink: :blink: :blink: Du kødder nå vel??

Link to comment
Share on other sites

Da trenger du en liten leksjon i verdenssamfunnet iallefall!! :blink:

 

Ja vel... jeg tror ikke det men... kan ikke du slutte å hakke på alt jeg sier nå? jeg heter faktisk ikke Albert Einstein heller og har ikke en IQ på 180 sånn som deg!

12810[/snapback]

 

 

Var ikke ment som hakking, så hvis jeg på noen måte provoserte deg så beklager jeg det.

Jeg er heller ikke Albert Einstein men at det er krig flere steder akkurat NÅ, det vet jeg! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Da trenger du en liten leksjon i verdenssamfunnet iallefall!! :blink:

 

Ja vel... jeg tror ikke det men... kan ikke du slutte å hakke på alt jeg sier nå? jeg heter faktisk ikke Albert Einstein heller og har ikke en IQ på 180 sånn som deg!

12810[/snapback]

 

 

Var ikke ment som hakking, så hvis jeg på noen måte provoserte deg så beklager jeg det.

Jeg er heller ikke Albert Einstein men at det er krig flere steder akkurat NÅ, det vet jeg! :blink:

12813[/snapback]

 

Du er tilgitt! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Kødder dere eller?  Det er krig i verden og dere sitter her og diskuterer knekkebrød?! :blink:

12786[/snapback]

 

Luringen. Skal man trekke slike paralleller blir alt verdiløst og uten mening. Er det ikke litt på kanten å kjøpe en spiller til 700 millioner når så mange dør av sult hver dag?

 

Krig har ingenting med knekkebrød å gjøre, og burde ikke nevnes i en fredelig tråd som dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...