Jump to content

Hva med Tomasson?


Evju

Recommended Posts

Link her!

 

Tomasson er en spiller jeg beundrer. Jeg vil tro at et kjøp for ca 50 millioner kroner vil bli et særdeles godt kjøp av Wenger. Så vidt jeg vet er Tomasson ikke eldre enn 29, så han har fortsatt noen år foran seg. Han kan bli en spiss som scorer målene Henry ikke scorer, og kan bidra til å gi oss flere alternativer i angrep. Rett og slett en flott spiller etter min mening, men som nå har slitt litt med en tilværelse på benken i Milan. La oss håpe han kan gjenopplive karrierren sin i Arsenal :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10

tomasson er en kjempe god spiller og han vil forsterke arsenal angrepet... håper virkelig at arsenal kjøper han.. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Tror ikke Jon Dahl er svaret på våre drømmer offensivt. Han sleit i Newcastle og har slitt i AC Milan. får han ikke til å passe inn i arsenal systemet. Tviholder enda på tanken om robinho som henrys makker. :)

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Jon Dahl er svaret på våre drømmer offensivt. Han sleit i Newcastle og har slitt i AC Milan. får han ikke til å passe inn i arsenal systemet. Tviholder enda på tanken om robinho som henrys makker. :)

12359[/snapback]

 

Dette er jeg helt enig i!

(spesielt det om Robinho! :angry: )

 

Det er pause mellom Japan/Brasil nå..!

Robinho storspiller...! :angry:

Jeg la også merke til at kommentatoren sa at rekorden hans med overstegsfinter var 8! :lol:

(skulle kanskje lagt dette inn i Robinho sin tråd da men!)

Link to comment
Share on other sites

Får vi Tomasson billig tror jeg absolutt han kan være en bra signering. Det hele kommer jo også litt anpå hva som skjer med RVP. Og evt om Wenger vil ha Robinho eller en annen spiss. Men jeg tror Tomasson kunne gjort en god jobb for oss, han er ekstremt målfarlig.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var veldig for å kjøpe Tomasson for 1 år siden, men er ikke like sikker nå.

29 år og har ikke spilt fast på et lag på evigheter.

Han er en veldig god "målgjørare" og utrolig god i boksen, men utover det synes jeg han sliter litt. Har han forresten tempo nok til Arsenal's spillestil?

 

Vi trenger en spiss som har vist gode resultater og har erfaringen som trengs for å hevde seg på toppnivå. Og har mange gode år foran seg i Arsenal.

Sterk, hurtig, god hodespiller og nese for mål.

 

Men skulle det bli Tomasson som kommer, får vi gi han en sjanse, for han er ikke noe dårlig spiss.

Link to comment
Share on other sites

Tomasson synes jeg ikke vi skal ta til London!

Han er rett og slett ikke god nok for noe annet enn en backuprolle!

Han er 29 år og er sikkert ikke interessert i gå fra en benketilværelse til en annen og da er det ikke noe vits i mine øyne!

Link to comment
Share on other sites

John Dahl Tomasson har selv avkreftet ryktene om at han er på vei vekk fra AC Milan :

 

"I am under contract with Milan until 2009 and as things stand now, I am set to fulfil that.

 

"In case I wished to join another club, I am sure I could do that, but that is not what I am considering."

 

Kilde : Tomasson Content At Milan [sky Sports] og Tomasson Underlines Milan Stay [sky Sports]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...