Haraldac Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Hvor mange arenaer har dere sett i den vide verden. Da mener jeg de som gjelder den øverste divisjonen i den respektive ligaen. Jeg har sett følgende: Stade Louis i Monaco, en vakker stadion synes jeg... i hjertet av monte Carlo Bay Arena, stadionen til Bayer Leverkusen Stade de france Nya Ullevi Volksarena i Hamburg Highbury fotballens hjemsted Selhurst Park + endel flere som jeg ikke kommer på i øyblikket. Utrolig mange vakre arenaer rundt omkring i verden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Og jeg har sett følgende...: HIGHBURY! Emirates må jo komme en gang i tia også da! (Viking stadion + noen andre norske...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Gooner nr. 7315 Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Highbury, selvsagt:D Lerkendal Poljud, det er stadion til et kroatisk lag, Hajduk.... herlig stadion det:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Gjemselund - Den Norske Fotballens hjemsted! (KIL) Mestalla - Absolutt fantastisk! Ullevål - hehe Ikke mye å skryte av, men til høsten blir det nok en stadion på merittlista, og den heter HIGHBURY Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted June 15, 2005 Report Share Posted June 15, 2005 Highbury, Ullevaal, Brann stadion, Strahovsky (praha), Lerkendal og Fredrikstad stadion. Er disse jeg har sett kamp på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sindre Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 Brann stadion, Kristiansand stadion, Lerkendal, Ullevål, Nya Ullevi, Highbury, The Valley, Stamford Bridge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 Og jeg har sett Arsenal spille på Nadderud ! Første og siste gang jeg var der..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted June 16, 2005 Author Report Share Posted June 16, 2005 Og jeg har sett Arsenal spille på Nadderud !Første og siste gang jeg var der..... 11924[/snapback] Jeg er ikke akkurat en vakker stadion..heheheh.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ted_uh Posted June 16, 2005 Report Share Posted June 16, 2005 I England: Highbury og St. Andrews (har også vore på Oxford og Barnet sine stadion) I Spania: Santiago Bernabeu Tippeligafotball i norge: Kråmyra, Color Line Stadion, Stavanger stadion, Viking Stadion, Bryne stadion, Brann Stadion, Lerkendal, Aspmyra og Høddvoll mvh Stian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paddy Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Har vert på Fosshaugane, Høddvoll, Kråmyra, Gamle Molde Stadion, Gjemselund, Åråsen, Brann Stadion, Briskeby, Stavanger Stadion - mens alle laga var i TL. Har også vert på Strahovsky, som Wurku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tusmo Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Har vært på gamle og nye Molde stadion et utall med ganger. I tillegg har jeg vært på Lerkendal. I England har jeg sett kamper på Highbury og Villa Park. I tillegg har jeg avlagt Dagenham & Redbridge's Glyn Hopkins Stadium, men så ikke kamp der. Har også vært utenfor hjemmebanene til Wizla Krakow og Herta Berlin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjellus Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Har sett kamper på følgende arenaer: Norge:Ullevaal, Bislett, Åråsen, Fredrikstad Stadion, Odd Stadion, Nye Molde Stadion, Alfheim, Lerkendal, Briskeby + mange i de lavere divisjonene (Nadderud, Gjemselund m.fl.) England: Highbury, White Hart Lane, Villa Park, Underhill Skottland: Ibrox, Celtic Park, Hampden Park Sverige: Domnarvsvallen Danmark: Parken Frankrike: Stade Velodrome Tyskland: Sportpark Nord Stadion Har i tillegg sett kamper på andre sportsarenaer: Canada: Rogers Centre (Skydome) USA: TD Waterhouse Centre(O-rena), Xcel Energy Center, Madison Square Garden Fin side for stadioner: http://www.worldstadiums.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wurku Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Har vert på Fosshaugane, Høddvoll, Kråmyra, Gamle Molde Stadion, Gjemselund, Åråsen, Brann Stadion, Briskeby, Stavanger Stadion - mens alle laga var i TL. Har også vert på Strahovsky, som Wurku. 11990[/snapback] Hvilken kamp? Jeg så Slavia Praha-Udinese når vi var på klassetur i 9 kl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Jeg har sett banene til følgende lag: Arsenal, Tottenham, Man United, Man City, Liverpool, Everton, Aston Villa, Newcastle, Middlesbrough, Wigan, Wembley, Twickenham, Leeds, Crystal Palace, QPR, Wycombe, Tranmere, Millenium, Bradford, Leicester, Darlington, Walsall, Derby, Sheff Wed, Barnet, Stevenage, Wrexham, Blackburn, Coventry, West Ham, Cambridge og Swindon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Jeg har sett banene til følgende lag:Arsenal, Tottenham, Man United, Man City, Liverpool, Everton, Aston Villa, Newcastle, Middlesbrough, Wigan, Wembley, Twickenham, Leeds, Crystal Palace, QPR, Wycombe, Tranmere, Millenium, Bradford, Leicester, Darlington, Walsall, Derby, Sheff Wed, Barnet, Stevenage, Wrexham, Blackburn, Coventry, West Ham, Cambridge og Swindon. 12041[/snapback] Det må jeg si meg mektig imponert av!! Men du sier du har sett...du har vel vært der også går jeg ut ifra, for hvis det så er du en erfaren mann Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Carpenter Posted June 21, 2005 Report Share Posted June 21, 2005 I Norge: Color Line Stadion, Kråmyra og Høddvol. I England: Highbury, St. Andrews og Kassam Stadium! l Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.