Jump to content

Arsenal monitor Tranmere's Taylor .


Guest Marius

Recommended Posts

Kanskje en backup på høyrekanten?

Link to comment
Share on other sites

Løp og kjøp, Wenger.

Lauren mener jeg var lagets dårligste/minst gode, faste utespiller denne sesongen, så vi trenger å styrke høyre back-posisjonen.

Hoyte har ikke utviklet seg til den spilleren man trodde han skulle bli, ihvertfall i mine øyne, og er forøvrig linket til en permanent overgang bort fra klubben (West Ham er interessert).

Eboue virker som en veldig spennede og lovende spiller, men jeg har fått sett alt for lite til han.

Forøvrig syns man heller skal basere på at Toure er en midtstopper, og ikke skal rokeres rundt på banen. Han har langt ifra overbevist meg om at han er dyktig nok til å spille høyre back, og da særlig som offensiv høyre back.

Wenger bør heller konsentere seg om til å gjøre Kolo til en fullblods, sikker midtstopper.

Dessuten trenger vi flere engelske innslag i stallen.

Link to comment
Share on other sites

Lauren synes jeg faktisk har hatt en meget god og stabil sesong, så at han har vært den svakeste denne sesongen er jeg ikke enig i.

 

Har ikke sett Ryan Taylor så mye, men en kamerat som er Tranmere supporter sier følgende: "En back som har hatt en MEGET god sesong, og som har et stort potensiale. Kan kanskje være litt tidlig å spille seg inn i pl, men har alle forutsetninger for å bli Englands høyre back i fremtiden"

 

Spørsmålet mitt er om ikke Eboue er nok å ha på høyre back i bakhånd til Lauren, eller om vi trenger å hente inn et talent som "kanskje" blir 3.valg? Vi veit jo også at Toure kan benyttes på høyre back, så det finnes flere alternativer allerede...men er det et talent som Wenger ser en stor fremtid i, så sier jeg ikke nei.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...