Jump to content

ny manager?


Guest knut88

Recommended Posts

Hvis Wenger skulle finne på å trekke seg, noe jeg tror er lite sannsynlig, så synes jeg først og fremst at det bør finnes en manager som kan videreføre den fantastiske spillestilen Wenger har innført i laget vårt!

Det jeg tenker da er en offensivt tenkende mann som er villig til å ofre litt for underholdningsverdien, noe som Arsene i aller høyeste grad har gjort. Det defensive har som kjent ikke vært det aller beste under Wenger, selv om Arsenal har kommet relativt greit ut av det. Bevisene på at Wenger ikke er like smart defensivt som f. eks Mourihno og Rehhagel finnes det nok av, blant annet hans tendens til finne svake keepere som Almunia og dårlige øst-europeiske forsvarsspillere som Luzhny og Stepanovs. Arsenals sonemarkering på cornere/dødballer er også et bevis på at det skranter litt!

 

Derfor er min konklusjon at Arsenal bør ha et managerteam bestående av to av klubbens beste spillere gjennom tidene: Dennis Bergkamp og Tony Adams som begge har vært flittige elever under Wenger og har lært et og annet av Mannen med stor M.

Bergkamp er selve nøkkelen til Arsenals helt enestående måte å spille offensiv fotball på, og PL og kanskje verdens mest intelligente fotballspiller.

Tony Adams er den fødte leder og var gjennom en årrekke lederen av forsvarsfireren som er omtalt som noe av det råeste verden har sett.

 

Realistisk: Le Guen

Link to comment
Share on other sites

hvem vil dere ha dersom wenger skulle finne på å gi seg :D

9991[/snapback]

Aller først får vi håpe wenger blir mange år til. Han har dømmekraften rimelig i orden. Han er skolert på mange måter. Er litt skeptisk til tidligere spillere egentlig, men kan selvsagt ta feil. Synes også Adams er en stor personlighet, men svært skeptisk til han som manager. Redd det skal bli det gamle engelske. Er derimot mer tiltrukket av ideen med Bergkamp, men tror heller ikke det er optimalt.

Mitt ønske ville vel snarere være en person som Johann Cruyff. Tror han ville kunne bidra til å videreføre den fotball arsenal spiller i disse tider.

Synes laget har mye tæl, såvi trenger oingen innpiskere som Henning Berg- eller Tom Norli- typen.

Alternativer kunne være folk som rehagel eller beckenbauer. Men dette er jo bare drømmer hvis den beste av de alle skulle slutte i Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med det Bergkampboy skriver! Vi kan ikke miste den spillestilen offensivt.

Men jeg orker ikke tenke på at Wenger skal dra enda! Og da han drar kommer garantert klubben til å finne en verdig erstatter! Skulle jeg ha måtte valgt nå, hadde det blitt Le Guen :D

 

Hvis Wenger skulle finne på å trekke seg, noe jeg tror er lite sannsynlig, så synes jeg først og fremst at det bør finnes en manager som kan videreføre den fantastiske spillestilen Wenger har innført i laget vårt!

Det jeg tenker da er en offensivt tenkende mann som er villig til å ofre litt for underholdningsverdien, noe som Arsene i aller høyeste grad har gjort. Det defensive har som kjent ikke vært det aller beste under Wenger, selv om Arsenal har kommet relativt greit ut av det. Bevisene på at Wenger ikke er like smart defensivt som f. eks Mourihno og Rehhagel finnes det nok av, blant annet hans tendens til finne svake keepere som Almunia og dårlige øst-europeiske forsvarsspillere som Luzhny og Stepanovs. Arsenals sonemarkering på cornere/dødballer er også et bevis på at det skranter litt!

 

Derfor er min konklusjon at Arsenal bør ha et managerteam bestående av to av klubbens beste spillere gjennom tidene: Dennis Bergkamp og Tony Adams som begge har vært flittige elever under Wenger og har lært et og annet av Mannen med stor M.

Bergkamp er selve nøkkelen til Arsenals helt enestående måte å spille offensiv fotball på, og PL og kanskje verdens mest intelligente fotballspiller.

Tony Adams er den fødte leder og var gjennom en årrekke lederen av forsvarsfireren som er omtalt som noe av det råeste verden har sett.

 

Realistisk: Le Guen

9995[/snapback]

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

ny manager?? NEI!! aldri.....hvis en ny skal overta må det være guen. kjenner arsene godt og spiller ofangsift(??) men er enda litt bedre bakover

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr. Arsenal

Paul le Guen som det har vært mye snakk om idet siste er en kandidat synes nå jeg. Synes videre Wenger bør få en adm jobb i klubben når han slutter som manager. Han bør videre være sterkt delatig i prosessen med utvelgelsen av en ny manager, så stilen og tankemåten hans er med videre!

Link to comment
Share on other sites

Hvisom atte, dersom atte...

 

Osvaldo Ardiles bør kanskje få en ny mulighet? :( :(

 

For å være litt seriøs, så tror jeg ikke dette er en problemstilling som vi må ta hensyn til nå. Selv om vi flytter til en ny stadion, tror jeg Wenger fremdeles har en del ugjort i klubben.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Hypo spørsmål, men har Wenger en sønn???

10034[/snapback]

eller en datter?

10181[/snapback]

 

;) :D Lurer på hva helgeaarsvoll og Jannis har i tankene?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...