Jump to content

IPTV


elx

Recommended Posts

Hei.

Jeg begynner å bli lei av disse syke prisene rundt forbi(Sumo osv) 

Men jeg begynner og å bli lei av streamsider som footybite osv.

Er det noen som har en BRA og relativt rimelig IPTV tjeneste å dele med seg?

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, elx said:

Hei.

Jeg begynner å bli lei av disse syke prisene rundt forbi(Sumo osv) 

Men jeg begynner og å bli lei av streamsider som footybite osv.

Er det noen som har en BRA og relativt rimelig IPTV tjeneste å dele med seg?

Jeg synes ikke prisen på sumo er avskrekkende når de i år kan vise alle kampene, og i tillegg Champions League. 
 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ben Elfen said:

Jeg synes ikke prisen på sumo er avskrekkende når de i år kan vise alle kampene, og i tillegg Champions League. 
 

 

Da tjener du altfor godt:P 

Jeg mener den er latterlig.

 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, elx said:

 

Da tjener du altfor godt:P 

Jeg mener den er latterlig.

 

Du tjener nok, bare kutt ut alle unødvendigheter. Trenger du virkelig å spise hver eneste dag? 

Jeg brukte en arabisk ip-boks inntil nylig. Innimellom var kvaliteten topp, andre ganger heller begredelig. I perioder var sending flere minutter forsinket. 

Nå har jeg Sumo og angrer ikke. Jeg ser mye mer fotball, fordi jeg ser kamper på telefonen min, mens kona ser på noe totalt uinteressant på tv. Før var det slik at Arsenal triumfet alt, at hun bare måtte overlate tv-en til meg under kamp, men at hun bestemte over den ellers. 

Jeg betaler gjerne noen kroner for denne friheten. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Finnes nok at gode iptv alternativer. Bruker selv en formuler iptv box med 2 providere som sørger for at jeg har alt jeg trenger om det er Sky sports, BT eller Bein og de nordiske. Å betale blodpris for å ha tv2 premium er det bare å glemme.

Link to comment
Share on other sites

Jeg måtte undersøke prisene og TV2 Play tar seg godt betalt for pakken TOTAL som inkluderer Premier League for utrolige 699,00 per måned. De har en annen pakke med Champions League, La Liga, sport, film og serier for rimelig pris til 329,00.

 

 

Edited by Soul
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...