Jump to content

Cole blir


knutso

Recommended Posts

Sky Sports bringer i dag nyheten om at Ashley Cole blir værende på Highbury også neste sesong. Han har jo uansett to år igjen av sin nåværende kontrakt, men det er kjekt å høre at Ash nå er comitted to Arsenal!

 

Dagen blir bedre og bedre!

Link to comment
Share on other sites

Naturligvis bra hvis han blir, men han sier han bare vil fullføre sin 2-årskontrakt.

Hans intensjoner om tredobling av lønn osv. så det kommer garantert til å forhandles om en forlengelse av den nåværende kontrakten på 1-2 år i sommer.

 

Han har sikkert lyst til å prøve seg i utlandet etterhvert, så jeg tror nok Chelsea kan bare se laaaangt etter vår eminente venstreback! :D

 

Gi han kapteinsbindet og lønn på linje med Vieira, Henry så har vi han i minst 5 år til! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus

Fantastisk at Cole blir i Arsenal. Var aldri i tvil om at han ville bli, men var litt i tvil kva agenten hans, Jonathan Barnett, ville. Ashley Cole er en Arsenal-gutt, og vil for alltid bli det. Fyren elsker Arsenal, og vi elsker han. Fantastisk at fleire og fleire av verdas beste spelerar seier at dei er dedikerte til Arsenal, tyder på at Arsenal er ein heilt unik fotball klubb. Ashley Cole vil bli ei Arsenal-legende, det er eg overbevist om.

Link to comment
Share on other sites

Sky Sports bringer i dag nyheten om at Ashley Cole blir værende på Highbury også neste sesong. Han har jo uansett to år igjen av sin nåværende kontrakt, men det er kjekt å høre at Ash nå er comitted to Arsenal!

 

Dagen blir bedre og bedre!

9584[/snapback]

 

å, det var deilig å høre. da slapp jeg å bytte nikk også da.

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å legge en demper på stemningen, men jeg husker fremdeles en viss Patrick Vieira som i seiersrus kunne fortelle at han ville bli i klubben og at vi ville slippe en sommer med spekulasjoner da han løftet pokalen en maidag i fjor.

 

Vi vet jo alle hvordan det holdt på å gå den sommeren..

Link to comment
Share on other sites

Guest Magnus
Ikke for å legge en demper på stemningen, men jeg husker fremdeles en viss Patrick Vieira som i seiersrus kunne fortelle at han ville bli i klubben og at vi ville slippe en sommer med spekulasjoner da han løftet pokalen en maidag i fjor.

 

Vi vet jo alle hvordan det holdt på å gå den sommeren..

9638[/snapback]

 

Du har eit poeng der, absolutt. Men eg føler meg sikker på at Cole blir. Cole ser ut til å vere SVÆRT dedikert til sitt kjære Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Tror også Cole blir og det er en glimrende nyhet.

 

Ser også i dagens VG at Paddy ikke vil ha noe ny

rykteflom om ham. Han er dedikert til vårt kjære Arsenal. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...