joppe Posted November 18, 2018 Report Share Posted November 18, 2018 Er det bare meg som fortsatt er litt "barnslig" eller er det flere som spiller Football Manager (2019)? Av en eller annen merkelig grunn spiller jeg med Arsenal :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted November 19, 2018 Report Share Posted November 19, 2018 Har ikke spilt 2019, men har brukt noen timer på 2018 ja. Det er vel ikke barnslig å realisere sitt trenertalent?😁 Jeg spiller alltid noen sesonger med Arsenal for å bli kjent med nyeste versjon før keg tar turen ned i ligaen for å finne et spennende prosjekt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted January 13, 2019 Author Report Share Posted January 13, 2019 Bare måtte skryte litt 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 13, 2019 Report Share Posted January 13, 2019 1 hour ago, joppe said: Bare måtte skryte litt 🙂 Bekymringsverdig at Torreira fikk gult allerede etter et minutt - men bra resultat. (Holdt selvfølgelig ikke nullen) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 13, 2019 Report Share Posted January 13, 2019 On 11/18/2018 at 11:23 AM, joppe said: Er det bare meg som fortsatt er litt "barnslig" eller er det flere som spiller Football Manager (2019)? Av en eller annen merkelig grunn spiller jeg med Arsenal 🙂 Holder meg unna spill som er tidkrevende - er ikke barnslig Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted January 14, 2019 Author Report Share Posted January 14, 2019 17 hours ago, Ben Elfen said: Bekymringsverdig at Torreira fikk gult allerede etter et minutt - men bra resultat. (Holdt selvfølgelig ikke nullen) Torreira fikk tidlig gult og Harry Kane ble kylling resten av kampen, så godt utbytte 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted January 14, 2019 Report Share Posted January 14, 2019 Spilte 2018 en del. Tierney var enorm på venstreback, og alle backer i verden gruet seg til å spille mot Iwobi og Nelsson. Er svært redd for å gå i gang med 2019, grunnet sykelig avhengighet Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted January 18, 2019 Author Report Share Posted January 18, 2019 Bruker tid på å spille en sesong, blir ikke mange kamper i slengen. Men omsider så kommer man i mål. Dette er hvordan ståa var halvveis-ish 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted January 18, 2019 Author Report Share Posted January 18, 2019 Og sånn kan det gå til slutt, når man har flaks og alt det der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted January 18, 2019 Report Share Posted January 18, 2019 12 minutes ago, joppe said: Og sånn kan det gå til slutt, når man har flaks og alt det der. Håper den er 100% realistisk 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
joppe Posted January 18, 2019 Author Report Share Posted January 18, 2019 Det er alltid lovt å håpe, men det er noe som sier meg at det blir neppe i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.