Jump to content

2018.10.25 Sporting CP (B) Europa League


Polljen

Recommended Posts

1 hour ago, Polljen said:

Jeg forventer 13 på rad, men det er den 14. som er det store spørsmålet. 

Ikke lat som om du har sittet og forventet 13 på rad ??

 

Ingen grunn til av ikke skal kunne knuse Liverpool men viktig å holde fokus på neste kamp. 

Borte mot CP er nok ikke så lett som du antyder i kamptråden for CP kampen. 

 

Be

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, Ben Elfen said:

Ikke lat som om du har sittet og forventet 13 på rad ??

 

Ingen grunn til av ikke skal kunne knuse Liverpool men viktig å holde fokus på neste kamp. 

Borte mot CP er nok ikke så lett som du antyder i kamptråden for CP kampen. 

 

Be

Når man hadde 10 kan man lett forvente 13 nå. Og jeg støtter Polljen i at CP borte i teorien er mye enklere enn Liverpool. 

At vi derimot står med så mange strake er helt utrolig uansett hvordan man vender på det. ? for emry og laget. 

 

Uansett utfall av CP kampen blir prøven virkelig hjemme 3 NOV. Da kanskje vi kan se ett lag som ikke lenger blir pisset på av de litt bedre, men sikker er jeg ikke. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ben Elfen said:

Ikke lat som om du har sittet og forventet 13 på rad ??

 

Ingen grunn til av ikke skal kunne knuse Liverpool men viktig å holde fokus på neste kamp. 

Borte mot CP er nok ikke så lett som du antyder i kamptråden for CP kampen. 

 

Be

Du har helt rett i at jeg ikke hadde  forventet tretten seire på rad  tidlig i denne sesongen, og ikke har jeg påstått det heller.

Men torsdag 25. Oktober 2018, etter 11 på rad, så forventer jeg at rekken skal komme opp i 13 før vi møter Pool. Den 14. blir vanskelig, men ikke umulig. 

Jeg sier heller ikke at CP er en enkel sak, MEN det er ingen grunn til å forvente/kreve noe annet enn tre poeng i den kampen. 

Mvh Per ?

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunners68

11 på rad er fantastisk. Sett i forhold til hva vi har opplevd de siste sesongene mot de samme lagene omtrent. Vi tapte de 2 første - var vel ingen som forventet seiere mot City og Chelsea. Ekspertisen i media sa sitt - spesiellt etter City tapet. Ingen tegn til bedring. Vi kom bedre ut av det etter Chelsea tapet. Pressen sa vi fort kunne ha vunnet den kampen.

Nå er det vunnet 11 på rad , positive vibber over alt i klubben / på tribunene. En av våre fordeler er at vi sakte men sikkert har krabbet oss helt opp i ryggen på teten. Ekspertisen snakker om City / Pool / Chelsea som tittel vinnere. Ingen snakker om oss som vinnere. Passer oss helt bra det :-)

Jeg er kjempe fornøyd med at vi fikk ny manager - så langt har det gått bedre enn jeg håpet på. Jeg syntes det ser meget lovende ut for tiden. Vi får en første eksamens dag mot Pool. Da får vi se om alle spilleren står opp for hverandre og at vi kan avgjøre en stor kamp i PL igjen til vår fordel. Vise at her skal vi faen meg være med helt inn. Ikke la oss tape på samme måte som vi gjorde i mange kamper under Wenger siste årene. Ikke la de såkalte topp lagene pisse mer på oss på Emirates nå.

PL gull ? Neppe - jeg er fortsatt ikke helt helbredet av marerittene vi opplevde under Wenger ( de siste årene under ham  - ikke de 10 første årene ) Det viktigste er at vi er på vei mot noe . Vi vinner kamper - det er smil og glede i laget. Skulle vi vinne så ville det ha vært en stor prestasjon av Emery og laget. Men , jeg sliter fortsatt som sagt med å bli kvitt noen spøkelser i hodet fra Wenger epoken. Vi var langt nede i en periode og de samme tingene felte laget gang på gang. Nå ser det ut til at vi har en manager som prøver å ta tak i feilene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...