Jump to content

Hvem har spilt med nr 7 ?


helgeaarsvoll

Recommended Posts

Jeg har kjøpt meg drakt fra toffs.com, og valgte drakt nr. 7.

 

Nå ønsker jeg bare å øse meg opp litt, og lurer på hvilke Arsenalspillere som har hatt drakt nr 7 fra 1971 og frem til nå. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med det.

 

Nr 7 er vel i allefall Rocastle ?

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke få, men.....

 

George Armstrong

Liam Brady

David Rocastle

David Platt

Robert Pires

 

Dette er vel de mest kjente navnene som kan assosiseres med drakt nr. 7.

Mulig jeg har glemt noen i farten?

 

Kevin Campbell, John Hollins og Stewart Robson har vel en del kamper med 7 på ryggen. Paul Davis også, men han var vel mest nr. 8.

 

Hmmm, Platt er vel ikke akkurat noen legende i Arsenal.

 

Nei, nr. 7 er Geordie, Chippy, Rocky og Bob for meg!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt meg drakt fra toffs.com, og valgte drakt nr. 7.

 

Nå ønsker jeg bare å øse meg opp litt, og lurer på hvilke Arsenalspillere som har hatt drakt nr 7 fra 1971 og frem til nå. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med det.

 

Nr 7 er vel i allefall Rocastle ?

8776[/snapback]

 

Hvilken drakt var det du bestilte?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte Arsenal 60's - 70's Short Sleeves - worn by such Arsenal legends as Brady, O'Leary, Sansom and McLintock

 

Jeg gleder meg til fremtiden og skal bruke denne drakten i mange år! Jeg gleder meg. Hovedgrunnen til at jeg valgte nr 7 var nok Rocastle. Jeg husker veldig godt da jeg såg Arsenal - Everton på Highbury i 91. Rocastle eller "Rocky" herjet på banen, og jeg syntes det var noe u-Arsenalsk ved denne spilleren. Det var mer typisk at Quinn skoret seiersmålet...

 

Ellers er det jo stort å kunne bære drakten til Brady... Det var jo han som hadde den drakten jeg kjøper. Forøvrig min første drakt. Jeg ville ikke ha reklame på drakten, og så måtte ja ha en skikkelig "ren" kanon!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...