Jump to content

Ny kontrakt til Wenger i 2014?


termax

Fortjener Arsenal Wenger? Eller motsatt?  

25 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

2013 var et år med mye høydepunkter både negativt og positivt. Resultatmessig det beste året på lenge på tross av et par stygge blemmer. Det er også et år som jeg tror vil bli husket som det året WengerOut ropene peaket. Spesielt på tabloide siter og blogger/kommentarer ville utålmodige fans ha franskmannen ut av klubben.

Dagene etter Blacburntapet 16. februar 2013 var kanskje selve peaken? Noen dager senere slo vi Bayern i Tyskland, og vi vet alle hvilke eksepsjonelle resultater vi har hatt etter den kampen.

2013 var også året da vi plutselig ikke solgte noen av våre beste spillere, men i stedet gravde dypt i kassa og splashet spenn på en verdensklassespiller.

Så, hvordan er stemninga til at Wenger får en ny kontrakt? Noen som føler trang til å moderere sin kritikk av Wenger?

Bare minner om at alternativet til at Wenger signerer - er at han IKKE gjør det :genius:

Link to comment
Share on other sites

Wenger skal ha ros for det som nå skjer, men det er like herlig mye å sette fingeren på. 10 år snart uten trofé. Fremdeles langt igjen til noe er i boks denne sesongen også. Özil kjøpet gledet, men kom mens han hadde kniven på strupen. Fremdeles sta på enkelte ting. Vi har også ikke slått våre største rivaler på lang tid. Chelsea, United og city er lag vi snart burde kunne slå i ny og ne. Burde levere ett trofé denne sesongen i mine øyne. Er ganske fornøyd med han nå, men tror neppe vi er så avhengige av han som enkelte andre mener.

Link to comment
Share on other sites

Dagene etter Blacburntapet 16. februar 2013 var kanskje selve peaken? Noen dager senere slo vi Bayern i Tyskland, og vi vet alle hvilke eksepsjonelle resultater vi har hatt etter den kampen.

Jeg ser at jeg bommet litt her. Etter Blackburntapet tapte vi også mot Bayern hjemme, slo Villa hjemme og tapte på WHL, før vi slo Bayern borte. Rett skal være rett.

Link to comment
Share on other sites

18 som har stemt og alle har tatt de to øverste og positive svarene vedr. Wengers fremtid. Er ikke sikker på om han blir selv, føler at å gå "all in" med Özil i sommer er fordi han ville ta ett siste trofé i klubben. Ingenting ville gjort meg mer happy for Arsenal enn om han skrev under for 2/3 nye år...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...