oterbart Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Hei hei ! Jeg har liggende et kampprogram fra nyere tid da jeg var og så Arsenal - Everton 09.01.10. Har også fire eldre utgivelser av The Gunners Post (norsk\skandinavisk supporterblad): Nr 5. Mai 1996 Totalt nummer 89 Nr 1. August 1996 Totalt nummer 91 Nr 6. Juni 1996 Totalt nummer 90 Nr 6. Juni 1997 Totalt nummer 96 Jeg ønsker å gi disse et nytt hjem og har lagt ut en annonse på finn.no som man finner her: http://www.finn.no/f...nnkode=37011856 Ved interesse kontakt meg gjerne gjennom forumet eller via finn.no og mail. Er denne blekka fortsatt levende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Denne "blekka" er kåret til beste supporterblad gjentatte ganger og utgis av Arsenal Supporters Club Norway - så ja den er i høyeste grad i live. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oterbart Posted September 13, 2012 Author Report Share Posted September 13, 2012 Okei, kjekt å høre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 Haha, regnet med alle her inne abonnerte på the gunners post! Link to comment Share on other sites More sharing options...
oterbart Posted September 14, 2012 Author Report Share Posted September 14, 2012 Nei du, jeg klarte på underfundig vis å få tilgang til forumet uten å abonnere på the gunners post. Som du ser så har jeg da gjort det en gang i mine spede barneår. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.