1Bergkamp0 Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Merkelig klubbvalg av legenden! Hadde nok vært enda mer kjent for spillet sitt om han var mer "flashy" og kontroversiell, men var heller en av de som gjorde jobben sin uke inn og uke ut, er vel eneste spiller som har vunnet CL med tre klubber og det sier sitt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted July 1, 2012 Report Share Posted July 1, 2012 Det er ikke så rart klubbvalg, kona er brasiliansk er såvidt jeg vet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 1, 2012 Author Report Share Posted July 1, 2012 Godt poeng, hadde jeg hatt en dame som så slik ut hadde jeg muligens flytta til Brasil jeg o g. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted July 3, 2012 Report Share Posted July 3, 2012 Skulle gjerne sett denne mannen i Arsenal på eit litt tidlegare tidspunkt i karriera.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.