Jump to content

PSV EINDHOVEN-AC MILAN


Haraldac

Recommended Posts

Jeg føler et skikkelig hat for AC MILAN. PSV rundspiller laget, men dette ultraflakselaget fra italia som består av klyser og flere klyser flakser seg videre. Jeg hadde håpet på PSV-Liverpool i finalen. to tradisjonsrike fotballag som beviser at penger ikke betyr alt i fotball, men den gang ei. Vi får dette ekkle AC MILAN i finalen. En stor stor stor skam for fotballen

Link to comment
Share on other sites

Jeg føler et skikkelig hat for AC MILAN. PSV rundspiller laget, men dette ultraflakselaget fra italia som består av klyser og flere klyser flakser seg videre. Jeg hadde håpet på PSV-Liverpool i finalen. to tradisjonsrike fotballag som beviser at penger ikke betyr alt i fotball, men den gang ei. Vi får dette ekkle AC MILAN i finalen. En stor stor stor skam for fotballen

8002[/snapback]

 

 

PSV har overgått seg selv i de tre siste omgangene. Det holdt nesten! Imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Jeg klikka når milan scora det siste målet der...

Men den kanona til Cocu i slutten var så kjempe at jeg ble...ja...jeg vet ikke hva jeg ble... ;D

Men det var et sykt mål ihvertfall...

 

Milan er HELT UFORTJENT i CL finalen! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Thierry Henry

Haraldac mener du at det er en skam at en av favorittene kommer til finalen?!.

 

 

Det som er en skam er at Liverpool er i finalen.

 

 

 

Drømmefinalen er jo Chelsea-Milan.

Link to comment
Share on other sites

Haraldac mener du at det er en skam at en av favorittene kommer til finalen?!.

 

 

Det som er en skam er at Liverpool er i finalen.

 

 

 

Drømmefinalen er jo Chelsea-Milan.

8013[/snapback]

 

 

Liverpool har imponert stort som et LAG i cl og har levert defensivt perfekte kamper i kvarten og semien, men før det banket de bokstavelig talt leverkusen. Genialt taktisk av Benitez

så jeg vil si liverpool fortjener plassen.

 

milan derimot har spilt 2 kamper motPSV hvor de helt objektivt har vært det dårligste laget i begge møtene hvor flaksen har hatt alt å si.

Det skal og sies at PSV har hatt relativt lett vei til semien iforhold til milan, men det var vel ikke det som var temaet.

 

liverpool fortjener plassen mer enn milan mht semifinalene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kimter

Fytti rakker`n Liverpool fortjener ikke noe plass i finalen!!!! Sånn destruktiv fotball skal du lete lenge etter. Tror det blir den kjedeligste finalen på lenge med to ultradefansive lag.

Link to comment
Share on other sites

Dritarti 2-omgang igår!

psv leder 1-0 scorer en til 2-0.. sammenlagt 2-2

Så kommer milan og scorer 2-1 på et par sekunders overtid, dæven jeg ble så sur!

så kommer faen meg psv å scorer en til!

Men da hadde milan et bortemål! :D

Link to comment
Share on other sites

Haraldac mener du at det er en skam at en av favorittene kommer til finalen?!.

 

 

Det som er en skam er at Liverpool er i finalen.

 

 

 

Drømmefinalen er jo Chelsea-Milan.

8013[/snapback]

Ja, når "favoritten" spiller møkkafotball og blir rundspilt av et mye bedre fotballag. Da mener jeg at det er en stor skam for fotballen, men sånn er det jo blitt de siste årene.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Sammenlign psv-milan med Bodø/glimt-Vålerenga. Hvis fotballen skal bli slik vif presterer å vise seg fram ,kan man som Ivar morten Normark sa: legge ned hele danskebåten.

Makan til ufyselig fotballag som enga var idag må man lete lenge etter.

 

Lenge leve den underholdende fotballen!

Link to comment
Share on other sites

PSV har vel hatt litt flaks som har klart å komme til semi-finalen. og forresten Liverpool  bruker mere penger på å kjøpe spillere en Milan, det er fakta.

8046[/snapback]

Sant det, ingen skal komme å påstå at LIverpool fostrer opp mange talenter...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...