Orakelet Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Yo! Er det no interesse rundt hockey på forumet? VM "slå's" igang idag (akkurat nå) mot Sverige! GO NORGE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Jeg er en medgangssupporter...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted May 4, 2012 Author Report Share Posted May 4, 2012 Som nordmenn flest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Var litt ishockey-fan tidligere i dag. Er ikke særlig fan nå lenger... Like greit ettersom jeg ikke forstår meg på reglene heller. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 Kjenner meg som Pondus når jeg ser hockey.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted May 5, 2012 Report Share Posted May 5, 2012 Synes Norge gjør en helt grei kampen og en god prestasjon. Hadde styringen i slutten av andre periode gått i buret kunne ting sett anderledes ut, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted May 5, 2012 Author Report Share Posted May 5, 2012 Ja det var en god kamp av de norske gutta. Svenska overbeviste ikke helt - men de mangler å bli samkjørte naturligvis da de ikke har spilt mye sammen før VM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.