Jump to content

Never change a winning team


Verminator5

Recommended Posts

Etter at jeg fikk ny pc igjen for ca en måned siden fikk jeg igjen tilgang til forumet. Jeg måtte kompensere for det tapte og fikk skrivekløe. Det var da jeg begynte å reflektere litt over de senere årene her inne og hvor mye glede jeg får av å bruke dette forumet. Det som jeg vil hylle her i denne tråden er hvor flott jeg syns forumet er om dagen. Det diskuteres mye og godt i mange forskjellige tråder. Det diskuteres på tvers av aldersgrupper og prinsipielle ståsted. Det er høy aktivitet, stort sett en god tone mellom debattanter selv om det heter seg til i blant, som seg hør og bør når engasjerte mennesker diskuterer. Kamptrådene lyser lidenskap på lang vei og det er rett og slett herlig lesning om dagen.

 

Så hva forsøker jeg så å si med dette? Som tittelen på tråden foreslår så syns jeg vi skal prøve å følge dette prinsippet. Dette er ikke ment som et sleivspark til de som ønsker forandring, men det er kun mitt syn på forumets generelle tilstand. Det er alltids ting som kan bli bedre, men jeg føler at det kan være risikabelt å endre på småting når helheten generelt fungerer veldig bra. Jeg vil også benytte anledningen til å takke alle som skriver her og gjør forumet til det det er. Jeg bruker mye tid her, og finner stor glede i det.

 

Det sies at et bilde sier mer enn tusen ord så jeg kunne muligens spart meg for teksten og funnet fram dette bildet, men skitt la gå.

 

gbumv75f3n.jpg

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...