krevsnih Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Da har det starta ny runde. Hvem er med? Og blir det noe privatliga for gunnersmedlemmer?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Kan sikkert være med jeg også, men JEG lager ikke liga Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Regner med at de fleste her inne er registret seg hos Fantasy Premier league isteden, her har vi også engen liga Link til tråden: http://www.arsenalnorway.no/forum/index.php?showtopic=4466&st=20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 10, 2011 Report Share Posted August 10, 2011 Må si at jeg syns Fantasy var langt bedre enn tv2s managerspill i år, spesielt mtp prisen på spillerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
krevsnih Posted August 10, 2011 Author Report Share Posted August 10, 2011 var det jeg fant ut jeg også.. da ble det begge deler i år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.