Safe Hands Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Link her. Arsenal Norway League Code: F6B28-SEM Konseptet er såre enkelt: Tipp resultatene i Premier League - vinn premier/heder samt ære! Det siste er dog og tross alt viktigst. Det er det samme spillet som i fjor lå på premierleague.com, men er i år flyttet til http://predictor.talksport.co.uk/. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Da var jeg påmeldt, det her føler jeg kommer til å gå elendig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Da er jeg med, men det virker litt kjedelig. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted August 9, 2011 Author Report Share Posted August 9, 2011 Da er jeg med, men det virker litt kjedelig. BE Ja nei, deltakelse er da også frivillig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 Ja nei, deltakelse er da også frivillig. Joda, klar over at det er frivillig, og jeg har jo tenkt å la det få en sjanse, kanskje jeg synes det er morsomt likevel. Det jeg skrev ovenfor var første inntrykket jeg fikk BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.