Cyclobs Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Svensk ungutt på vei ? http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6962060,00.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Olsson har vært på vei lenge, mener å huske en video fra en svensk avis som var delvis filmet fra buskene av Olsson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Han blir nok en fin tilvekst til et lag i Championship om en 5års tid.... Var jeg veldig negativ nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Han blir nok en fin tilvekst til et lag i Championship om en 5års tid.... Var jeg veldig negativ nå? Ikke noe mer enn normalt Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Visste han alt hadde signert: Sanderson twitter: "Sky Sports reporting Arsenal are close to signing Kristoffer Olsson, despite the fact he joined two months ago has already played 5 times." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Ikke noe mer enn normalt Ah, deilig. Typisk Arsenal at når man ønsker å se overskrifter som "Benzema til Arsenal" så er overskriften "Arsenal kjøper Kristoffer Olsson 15år". Får gi Wenger 5 år til. Neste generasjon med guttunger må jo bli bra! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted June 2, 2011 Report Share Posted June 2, 2011 Ah, deilig. Typisk Arsenal at når man ønsker å se overskrifter som "Benzema til Arsenal" så er overskriften "Arsenal kjøper Kristoffer Olsson 15år". Får gi Wenger 5 år til. Neste generasjon med guttunger må jo bli bra! Overskriftene i avisene driter jeg i, så lenge de riktige spillerne kommer inn. Men er forsåvidt enig med deg at Wenger må vise noe annet denne sommeren enn innhenting av talenter. Han må gjerne fortsette å hente talenter, så lenge det ikke går på bekostning av å hente inn de etablerte spillerne vi sårt trenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.