Jump to content

Arsenal Sesong Billetter


Justin Sane

Recommended Posts

Jeg har planer om å flytte over til London for å studere et år. Jeg er da veldig interessert i å få tak i sesong kort. Er det noen har som vet hvordan dette kan anskaffes? Evt er det mulig å få tak i overhode?

 

Dersom det ikke er mulig, er det noen som vet om det er mulig å skaffe enkelt billetter på en grei måte? (er det vanskelig å få tak i?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har planer om å flytte over til London for å studere et år. Jeg er da veldig interessert i å få tak i sesong kort. Er det noen har som vet hvordan dette kan anskaffes? Evt er det mulig å få tak i overhode?

 

Dersom det ikke er mulig, er det noen som vet om det er mulig å skaffe enkelt billetter på en grei måte? (er det vanskelig å få tak i?

 

For det første, heldiggris! Skulle ønske jeg var i studentalderen enda, hadde gjort akkurat det samme.

 

Mitt beste råd er å kjøpe et Red level membership, bare pass på og logg deg på i det billettene blir lagt ut for salg. Enda ikke en kamp de siste to sessongene hvor jeg ikke kunne kjøpt billetter (logger meg alltid på uansett kamp og sjekker). Det blir værre med bortekampene dessverre.

 

Et tredje råd er dersom du er medlem på forumet til arseblog så er det mange der som selger billetter til face value der (mens andre selvsagt spekulerer litt på det)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har planer om å flytte over til London for å studere et år. Jeg er da veldig interessert i å få tak i sesong kort. Er det noen har som vet hvordan dette kan anskaffes? Evt er det mulig å få tak i overhode?

 

Dersom det ikke er mulig, er det noen som vet om det er mulig å skaffe enkelt billetter på en grei måte? (er det vanskelig å få tak i?

 

Det er lang venteliste på sesongkort, så dette er nok desverre umulig å ordne.

 

Som no4vieira skriver, anbefales red member medlemskap. Der får du kjøpt billett til de fleste kampene. Selv med red member, er det veldig vanskelig å få tak i billetter til de største oppgjørene, da det er få billetter som legges ut til salg til red members.

 

Men har du red member, har du kommet langt på vei til å få sett de fleste hjemmekampene. Utover dette, lønner det seg å være litt frempå, og bli kjent med lokale supportere. På denne måten, kan du fort få kontakter som kan hjelpe deg med å skaffe billetter til kamper du ikke får kjøpt billett til.

 

Bortekamper er ofte vanskelig å få tak i billetter til, da dette er basert på et lojalitetssystem (credits). Man får 1 credit for hver bortekamp. Mot Leyton Orient måtte man ha mellom 50- og 60 credits for å få kjøpt billetter. Her vil det også være lurt å ha anskaffet seg noen kontakter som kan være behjelpelig med billetter.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ingen alder på å være student. Min forje runde jobbet jeg mye sammen en på 50, som faktisk var far til en bekjent. Det fungerte veldig bra.

 

Takk for tilbakemeldinger. Etter hva jeg forstår så kan jeg få tak billetter til alle(med evt små unntak) hjemmekamper og evt borte dersom jeg er heldig?

 

Er ingen på forumet som har et sesong kort evt å leie bort? Syens jeg leste noe om dette for en stund siden.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ingen alder på å være student. Min forje runde jobbet jeg mye sammen en på 50, som faktisk var far til en bekjent. Det fungerte veldig bra.

 

Takk for tilbakemeldinger. Etter hva jeg forstår så kan jeg få tak billetter til alle(med evt små unntak) hjemmekamper og evt borte dersom jeg er heldig?

 

Er ingen på forumet som har et sesong kort evt å leie bort? Syens jeg leste noe om dette for en stund siden.

 

Jeg har sesongkort, men dette er allerede leid bort til den som drifter kortet mitt. Så det er i bruk på alle kamper.

 

Med Red member vil du få billetter til de fleste hjemmekampene, samt at du også vil kunne få billetter til bortekamper hvor det ikke er alt for stor pågang på billetter.

Link to comment
Share on other sites

Når det kommer til billetter, så var jeg også veldig i tvil om hvordan jeg skulle ordne til alle kampene da jeg flyttet over.

Det viste seg at jeg egentlig ikke hadde noen grunn til bekymring, for Arsenal Norge har vært helt suverene på den biten. Om du legger frem planen din for Ole Kristian, er jeg helt sikker på at han er villig til å hjelpe deg på samme måte som han har hjulpet oss.

 

Om du trenger noen tips på veien, er det bare å si i fra!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...