termax Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Shaktar Donetsk - Arsenal 2-1 SkySport player rating - MoM Arsenal.com -Kamptråd Gunners.no Arsenal - Newcastle 0-1 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no Wolves - Arsenal 0-2 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no Everton - Arsenal 1-2 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no Arsenal - Tottenham 2-3 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no Brage - Arsenal 2-0 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no Aston Villa - Arsenal 2-4 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no Arsenal - Wigan 2-0 SkySport player rating - MoM Arsenal.com - Kamptråd Gunners.no Black November også i år. Fire seire og fire tap. Inkludert et meget forsmedlig hjemmetap mot spurvene, i en kamp vi eide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Min stemme går til Nasri Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Min gikk til Sagna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tangen Posted December 2, 2010 Report Share Posted December 2, 2010 Min gikk til Sagna Ditto Synes Sagna har vært enorm i det siste. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.