Jump to content

Arsenal.com shopping.


Legend14

Recommended Posts

Heisann.

 

Vil bli glad for hjelp på denne her.

 

Skal bestille en del ting fra Arsenal.com, blant annet så tenkte jeg å dresse opp kona med diverse ting(blir kanskje tilgitt at jeg svir av litt for mye peng da :D )

 

Men på dameklær så er størrelsene oppgitt i tall. Og da kommer det jeg lurer på.

På godt norsk hva vil str 8-10-12-14-16-18 osv si. er det så enkelt som at 8-xs, 10-s, 12-m osv?

 

Gjerne slett denne topicen når jeg får svaret mitt.

 

Litt i overkant kjipt å bestille for lite tøy, eller enda værre å bestille for stort B)

 

 

Kan det ikke være en norm hvor alle klesstørrelser i hele verden har den samme betegnelsen!?!

Link to comment
Share on other sites

Heisann.

 

Vil bli glad for hjelp på denne her.

 

Skal bestille en del ting fra Arsenal.com, blant annet så tenkte jeg å dresse opp kona med diverse ting(blir kanskje tilgitt at jeg svir av litt for mye peng da :D )

 

Men på dameklær så er størrelsene oppgitt i tall. Og da kommer det jeg lurer på.

På godt norsk hva vil str 8-10-12-14-16-18 osv si. er det så enkelt som at 8-xs, 10-s, 12-m osv?

 

Gjerne slett denne topicen når jeg får svaret mitt.

 

Litt i overkant kjipt å bestille for lite tøy, eller enda værre å bestille for stort B)

Kan det ikke være en norm hvor alle klesstørrelser i hele verden har den samme betegnelsen!?!

Kan denne linken hjelpe? eller denne linken?

 

Når det gjelder en felles norm, så er dessverre gamle vaner (damer) vonde å vende!!!

Link to comment
Share on other sites

Kan denne linken hjelpe? eller denne linken?

 

Når det gjelder en felles norm, så er dessverre gamle vaner (damer) vonde å vende!!!

 

 

Det var jo noe, men er fortsatt litt i tvil. Må vel kanskje bare vente til vi tar turen over igjen. Kjøpte eigang ei bukse i str 10 til hun der, og den var MEGET for stor :D . Eneste størrelsene jeg føler meg komfortabel med er i boksatver, small, medium, large osv...

 

På arsenal.com så har de jo ett slikt size kart, men blir ikke mye klokere av det, kan ikke ta frem båndmålet og måle henne heller, da forsvinner liksom litt av morroa :P Men takk for linken Polljen, jeg får famle meg frem i mørket av klesstørrelser jeg B) Er vel en grunn til at jeg ikke liker å handle klær i gaver...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...