Jump to content

Hvordan skaffe billetter til en toppkamp?


The Gunner

Recommended Posts

Faren min har lovet meg at jeg skal få en Arsenal-kamp som bursdagsgave når jeg fyller 18. Vi vil gjerne få med oss en toppkamp på våren som vi har relativt stor sjanse til å vinne, så Arsenal-Liverpool 16. april hadde vært det ideelle. Problemet er at ingen av oss har erfaring med å kjøpe billetter. Hvordan kan vi sikre oss billetter til denne kampen så fort som mulig? På forhånd takk. :)

Link to comment
Share on other sites

Faren min har lovet meg at jeg skal få en Arsenal-kamp som bursdagsgave når jeg fyller 18. Vi vil gjerne få med oss en toppkamp på våren som vi har relativt stor sjanse til å vinne, så Arsenal-Liverpool 16. april hadde vært det ideelle. Problemet er at ingen av oss har erfaring med å kjøpe billetter. Hvordan kan vi sikre oss billetter til denne kampen så fort som mulig? På forhånd takk. :)

 

Du kan eventuelt skaffe deg et redmember medlemskap, søke her, kjøpe pakke, finn.no, spørre folk her.

Link to comment
Share on other sites

Faren min har lovet meg at jeg skal få en Arsenal-kamp som bursdagsgave når jeg fyller 18. Vi vil gjerne få med oss en toppkamp på våren som vi har relativt stor sjanse til å vinne, så Arsenal-Liverpool 16. april hadde vært det ideelle. Problemet er at ingen av oss har erfaring med å kjøpe billetter. Hvordan kan vi sikre oss billetter til denne kampen så fort som mulig? På forhånd takk. :)

 

Hvis dere har litt "is i magen" så venter dere til ca 1 måned før, og låner et red membership av noen på forumet. Eller så kan dere (ca samme tid) søke om billetter fra AN hvis begge er medlemmer.

 

Hvis billettene skal kjøpes nå er det vell nettet som gjelder, eller et reise/eventbyrå (?)

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar!

 

Gjentar mitt forrige innlegg:

 

Vi har gjort litt mer research, og funnet ut at Arsenal-Tottenham 20. november er enda mer ideelt. Ticketservice.com selger rimelige billettpakker. Noen erfaringer med denne siden? Billettene de selger er "club level"-billetter. Hva vil dette si?

Link to comment
Share on other sites

Så det er bra billetter? Får jeg opplevd atmosfæren, eller sitter jeg med snobbene? :)

 

Jeg skal ikke sitte på Club Level da, vi fikk også forespørsel om det, men vi valgte og takke nei, kostet 700 mere eller noe sånt. Jeg vil anta at det er litt mere ''snobber'' som sitter der ja, uten at jeg skal si det for sikkert ettersom jeg aldri har vært der ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ikke sitte på Club Level da, vi fikk også forespørsel om det, men vi valgte og takke nei, kostet 700 mere eller noe sånt. Jeg vil anta at det er litt mere ''snobber'' som sitter der ja, uten at jeg skal si det for sikkert ettersom jeg aldri har vært der :)

Hvor bestiller dere billetene?

Link to comment
Share on other sites

Har du bestilt fra dem før? Erfaringer?

 

Bestilte fra dem når jeg var på min første Arsenal kamp mot Manchester City. Vi satt på en langside, men jeg vet ikke om de har samme område enda, eller om de har forskjellige plasser fra gang til gang da. Men plassene var bra de, så alt som skjedde på banen godt.

 

Vi kjøpte kun billeter, ikke noe hotell osv. Vi hentet billetene på kontoret dems når vi var i London.

Link to comment
Share on other sites

Club level er faktisk ganske bra. Snobber? ja, det er det nok litt flere av der. Men man kan fremdeles synge som en stukken gris, det gjorde hvertfall jeg. Det var det flere også som gjorde.

Det høres bra ut. Da tror jeg vi går for ticketservice.com sin pakke.

 

Edit: Kom gjerne med flere innspill, forresten. Vi kommer ikke til å bestille billettene med en gang. Har noen her erfaringer med ticketservice?

 

Edit 2: Ticketservice.no var det visst. :)

Link to comment
Share on other sites

Det høres bra ut. Da tror jeg vi går for ticketservice.com sin pakke.

 

Edit: Kom gjerne med flere innspill, forresten. Vi kommer ikke til å bestille billettene med en gang. Har noen her erfaringer med ticketservice?

 

Edit 2: Ticketservice.no var det visst. :)

 

 

Jeg brukte ticketservice til hjemmekampen mot Hull i fjor og kjøpte club level billetter.

Ticketservice leverte akkurat det jeg hadde bestilt og til en helt grei pris.

Billettene lå og ventet på hotellet når jeg kom frem.

 

Jeg synes club level billettene var helt kurante, får deg en god middag før kampen, og litt øl i pausen.

Utsikten var helt ok, men du sitter i et "hjørne" av stadion så det er litt vanskelig å se målet på andre siden, men absolutt fornøyd i det store og hele. Jeg kommer nok til å bruke de igjen om jeg ikke skaffer meg red level membership...

Link to comment
Share on other sites

Jeg brukte ticketservice til hjemmekampen mot Hull i fjor og kjøpte club level billetter.

Ticketservice leverte akkurat det jeg hadde bestilt og til en helt grei pris.

Billettene lå og ventet på hotellet når jeg kom frem.

 

Jeg synes club level billettene var helt kurante, får deg en god middag før kampen, og litt øl i pausen.

Utsikten var helt ok, men du sitter i et "hjørne" av stadion så det er litt vanskelig å se målet på andre siden, men absolutt fornøyd i det store og hele. Jeg kommer nok til å bruke de igjen om jeg ikke skaffer meg red level membership...

 

Går ikke club level rundt hele stadion? Jeg satt også i hjørnet, men tror den går rundt hele.

Link to comment
Share on other sites

Club level går rundt hele stadion ja, så det blir spennende å se hvor jeg ender opp. Det blir nok mitt livs høydepunkt uansett hvor jeg havner!

 

Husker min første kamp på emirates. Det øyeblikket du går inn på stadion, ser alle menneskene, spillerne, atmosfæren, du kommer til å få ståpels, og ståp*** på en og samme gang:)

Link to comment
Share on other sites

Club level går rundt hele stadion ja, så det blir spennende å se hvor jeg ender opp. Det blir nok mitt livs høydepunkt uansett hvor jeg havner!

 

 

Når jeg bestilte så var club level fra ticketservice begrenset til til 2 blocks i hjørnet. Mulig du kan få andre steder rundt banen fra andre leverandører...

Link to comment
Share on other sites

Anbefaler http://www.matchday.no

 

Har brukt de en gang tidligere, og det funket utmerket. Club level billetter som lå klare til å bli plukket opp ved innsjekk. Et bra hotell i nær avstand til Emirates er også i pakken. Jurys Inn Islington har jeg bodd på 3 ganger allerede og det blir den fjerde om halvannen uke når jeg reiser over mot WBA.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...