Gooner For Life Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Hei Gunners fans! Jeg har laget en privat liga på fantasy premier league. Den heter Gunners.no altså den er kun for folk her inne. Er det noen som er lystne på å være med? Ser at United.no har en sånn liga og mange der er med, så jeg ville ta initativet for folket her inne. Om det ikke er mange som vil bli med så kutter jeg ut ligaen. Fantasy Premier League er et spill der du har 100 M på å skaffe deg 11 spillere pluss innbyttere (3) deretter blir du med i en liga. Når sesongen starter så får hver enkelt spiller du har valgt poeng for hvor god han har vert i runden. La oss si at Chamakh scorer 3 mål i en kamp, da får han rikelig med poeng, og om han i tillegg er kaptein får han enda mer poeng pga. det. Om en spiller får rødt kort blir det minuspoeng. Man får poeng for hver kamp man spiller, og det er om å gjøre å få flest poeng. Kode til å bli med i ligaen er: 778012-175939 Skriv her i tråden om du er med, slik at andre kan se hvor mange som er med. Håper folket er med ! www.premierleague.com er siden der du kan registrere deg slik at du kan være med i Fantasy Premier League. Mvh. GFL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Vi har allerede en tråd for Fantasy Premier League på forumet. http://www.arsenalnorway.no/forum/index.php?showtopic=4466 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalboy93 Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 I am in! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner For Life Posted August 4, 2010 Author Report Share Posted August 4, 2010 Beklager, da sletter jeg denne ligaen og blir med i den som kom tidligere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.