Jump to content

Siste Nytt


Gooner For Life

Recommended Posts

Lager en tråd der vi kan poste forksjellige overgangsrykter som kommer nesten hver dag, istedenfor å lage en tråd om hver enkelt spiller.

Vennligst oppgi link eller kilder når dere skriver, og helst ikke kopier/lim inn en lang tekst, er ikke alle som gidder å lese om det kommer en tekst med 3-5 avsnitt.

Om noen har annen infor om spilleren som blir linka kan dem også skrive det, man kan også diskutere det nyeste ryktet som er kommet på banen.

 

Siste:

 

Spillere som Wigans Hugo Rodallega, Bordeaux-spissen Marouane Chamakh og Barcelona-stjernen Yaya Toure rapporteres alle å stå på Wengers shoppingliste til sommeren, ifølge «ryktebørsen».

 

Rodallega vil jeg ikke ha, Yaya Toure er jeg usikker på.

 

Hva mener dere?

Diskuter!

 

-GFL

Link to comment
Share on other sites

Exit i Cl og Wengers uttalese om at han vil invistere har satt ryktene i sving for alvor. Mange aviser som skriver om spillere som er linket til Arsenal.

 

Wenger har gitt falske lovnader om invisteringer før, så skal bli interessant å følge med om det kommer noen nye fjes i Arsenaldrakten.

 

Noen spillere som er linket til Arsenal i dag:

- David Villa - Loic Remy - Mario Balotelli - Takayuki Morimoto - Carlton Cole - Fernando Torres

http://www.metro.co.uk/sport/820555-arsena...-wengers-sights

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...pic=3045&st=480

 

Og hvis våre spillere er linket bort, kan vi vel ta det i de respektive spillernes tråder?

 

Useriøse rykter ja, slik som Torres til Arsenal, Ronaldo til Arsenal, Messi, Zlatan, Rooney, Drogba osv osv. Skal liksom alle ryktene som kommer nå fremover som handler om overganger til Arsenal være/plassere i "Useriøse rykter" tråden?

Men her i denne tråden kan man ta rykter som godt kan være sanne, det at Balotelli og Remy som Overmars har skrevet kan være mulige/sanne, tror ikke ryktene om dem er useriøse ?

 

Ja det kan det gjøres, men nå tenkte jeg først at dette er en ryktebørs.

Link to comment
Share on other sites

Er de useriøse havner de i "Useriøse rykter". Er de seriøse så opprettes det en ny tråd. Det høres ut som en flott ordning i mine ører.

 

Det er derfor jeg har laget denne tråden, for å kunne legge inn rykter som virker seriøse.

Man vet jo ikke 100% om ryktene som kommer nå fremover er useriøse eller seriøse heller, men når rykter som Rooney, Drogba etc etc. så er jo det aldri i verden seriøse, men f. eks at Cannavaro som er litt bob-bob så kan man alri vite.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir vel mange tråder i denne delen av forumet med generell diskusjon. Stenger denne, da andre tråder og underforumet "Rykter" generelt dekker hensikten til denne tråden.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...