ashcole3 Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 hei, lurer på hvilket lag dere tror vinner i Spania av Barcelona og Real Madrid ettersom Real jager Barca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Av hele mitt hjerte håper jeg på Barcelona. Har ikke særlig sansen for den måten Real Madrid driver. Kjøpemani og hyppig utskiftninger av manager er sentrale begreper der nede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Van Persie Posted April 26, 2005 Report Share Posted April 26, 2005 Av hele mitt hjerte håper jeg på Barcelona. Har ikke særlig sansen for den måten Real Madrid driver. Kjøpemani og hyppig utskiftninger av manager er sentrale begreper der nede. 7139[/snapback] Er helt enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ruben_The_Gooner Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 Real Madrid er best! Ingen protsets, den som er imot, er en idiot! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ReYeS Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 barcelona kommer til å vinne primera divison. de har spilt fin fotball i hele år og fortjener det. selv om real madrid har spilt bra i det siste å kan vinne resten av kampene, kan jeg ikke se for meg at barcelona skal avgi så mye poeng på slutten!! barcelona er også det gøyeste laget å se på i la liga!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gooner4ever Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 Av hele mitt hjerte håper jeg på Barcelona. Har ikke særlig sansen for den måten Real Madrid driver. Kjøpemani og hyppig utskiftninger av manager er sentrale begreper der nede. 7139[/snapback] Er helt enig 7142[/snapback] Jeg er også enig i dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannis Posted April 27, 2005 Report Share Posted April 27, 2005 Av hele mitt hjerte håper jeg på Barcelona. Har ikke særlig sansen for den måten Real Madrid driver. Kjøpemani og hyppig utskiftninger av manager er sentrale begreper der nede. 7139[/snapback] Er helt enig 7142[/snapback] Jeg er også enig i dette 7212[/snapback] Enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Young Gun Posted April 28, 2005 Report Share Posted April 28, 2005 Real Madrid er best! Ingen protsets, den som er imot, er en idiot! 7184[/snapback] Prostata?.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted May 2, 2005 Author Report Share Posted May 2, 2005 Real Madrid er best! Ingen protsets, den som er imot, er en idiot! 7184[/snapback] å fovorittspilleren din er Beckham. nei se heller på Barca og opplev god fotball med Ronaldinho i spissen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted May 3, 2005 Report Share Posted May 3, 2005 Håper og tror på Barca. De har et veldig bra og spennende lag, samt at de har ledet serien omtrent fra start til mål, så jeg syns de fortjener gullet. Blir veldig overrasket om de roter det bort nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted May 8, 2005 Report Share Posted May 8, 2005 Barca har avgjort det nå! YES Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted May 17, 2005 Report Share Posted May 17, 2005 Jaja, så vant Barcelona da...! JAAAAAAA! YES! Weeeee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haraldac Posted June 8, 2005 Report Share Posted June 8, 2005 Av hele mitt hjerte håper jeg på Barcelona. Har ikke særlig sansen for den måten Real Madrid driver. Kjøpemani og hyppig utskiftninger av manager er sentrale begreper der nede. 7139[/snapback] Nå kjøper jo en Barca en god del spillere hver sesong de også da... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.