Jump to content

Mario Balotelli


pacman

Recommended Posts

hadde ikke gjort meg noe dette, selv om det er Dzeko som er øverst på ønskelisten

 

Inter Milan president Massimo Moratti insists the club will not be looking to sell Mario Balotelli in January.

 

The 19-year-old frontman has been strongly linked with a move away from Giuseppe Meazza of late, with Arsenal believed to be among those tracking his availability.

 

The buccaneering frontman is widely regarded as a potential star of the future, with a few rough edges needing to be ironed out before he can be considered a European star.

 

Inter are hoping that they will be the ones to benefit from his considerable talents in the future, having snapped him up from lower league Lumezzane in 2007.

 

Despite his lack of experience, the Italy U21 international has become a regular in the first-team fold at Inter over recent years.

 

He has been forced to share striking duties with Samuel Eto'o and Diego Milito this season, but accepts that competition is part of modern football.

Behaviour

 

Balotelli was left out by Jose Mourinho for Sunday's 1-0 win over Fiorentina after reporting late for training in the build-up to the game, but that issue is reported to have been laid to rest.

 

The youngster has expressed no desire to move away from Milan any time soon and Moratti has confirmed that he has no plans to sanction a sale during the January transfer window.

 

"Balotelli is not on the market and he will not be in January," said the Inter supremo.

 

"Mario is a young boy who needs to adjust his behaviour to suit his team-mates and the coach.

 

"It's only a matter of time before that happens and I believe there are no problems. There is no chance of him being sold."

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...opic=4196&st=20

 

Uansett så går vel dette under "useriøse rykter". Noe bra "rykte" er det heller ikke når Inters president faktisk insisterer på at han ikke blir solgt i januar. Vil forresten ikke se Balotelli i Arsenal, etter det jeg har hørt er han en juksemaker og drittunge av dimensjoner. Og til slutt; hvilken side hentet du det der fra? Det er veldig viktig å få med.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...opic=4196&st=20

 

Uansett så går vel dette under "useriøse rykter". Noe bra "rykte" er det heller ikke når Inters president faktisk insisterer på at han ikke blir solgt i januar. Vil forresten ikke se Balotelli i Arsenal, etter det jeg har hørt er han en juksemaker og drittunge av dimensjoner. Og til slutt; hvilken side hentet du det der fra? Det er veldig viktig å få med.

 

skysports!

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger går til styret og spør om penger til Balotellikjøp så kan de sparke Wenger.

Jeg tror aldri Wenger kan være så dum.

Wenger har tidligere vist at han ikke kjøper hva som helst når det er snakk om personligheten til spillere, og Balotelli er en ufyselig spiller: klager hele tiden på dommerne, klager på egne medspillere, er voldelig, skuespiller osv. Så at han av og til viser at han kan litt fotball får så være...

Link to comment
Share on other sites

Hvis Wenger går til styret og spør om penger til Balotellikjøp så kan de sparke Wenger.

Jeg tror aldri Wenger kan være så dum.

Wenger har tidligere vist at han ikke kjøper hva som helst når det er snakk om personligheten til spillere, og Balotelli er en ufyselig spiller: klager hele tiden på dommerne, klager på egne medspillere, er voldelig, skuespiller osv. Så at han av og til viser at han kan litt fotball får så være...

 

Jeg kan ikke forestille meg at de sparker Wenger hvis han går til styre å spør etter penger, ser heller for meg at de kan sparke han hvis han krever penger fra styret. Men det kommer aldri til å skje så det blir neppe et problem fremover.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forestille meg at de sparker Wenger hvis han går til styre å spør etter penger, ser heller for meg at de kan sparke han hvis han krever penger fra styret. Men det kommer aldri til å skje så det blir neppe et problem fremover.

Spør/krever. Samma det, men det som er det sentrale her er om han gjør det for å få penger til Balotelli...

Link to comment
Share on other sites

Spør/krever. Samma det, men det som er det sentrale her er om han gjør det for å få penger til Balotelli...

 

Nei, Wenger kommer ikke til å gå til styret for å få mer penger for et eventuelt kjøp av Balotelli. Det er ikke likt han rett og slett. Og jeg tviler veldig sterkt på at Balotelli er verdt alle de millionene Inter krever for han.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...