Jump to content

Fehoder


humble jack

Recommended Posts

Er langt i fra de mest aktive på forumet her, men har tenkt at et slikt fristed for å si akkurat hva man mener om enkelte vel...fehoder kan trenges. Ade, Phil Brown, Darren Fletcher er navn som dukker opp :D

Mulig det hele rives ned av moderatorer, men vi får se :)

 

Her burde man også på det mest usaklige vis kunne få tømt seg for edder og galle på egne spillere etter kamper der det har gått litt skeis,synes jeg.

Så kan de andre topicene deres forbli mer saklige og nøytrale diskusjons- og evalueringssteder.

 

Takhøyde(jeg vet det er et klisjeord) er et nøkkelord og en leveregel her. Tenk på det litt som fristaden christiania, for de som har hørt om den, og resten av forumet vårt som København ;)

 

 

Kanskje har jeg lest for mye av arseblog og blitt indoktrinert ,men blir spennende å se om noe kommer ut av dette.Hører også gjerne folks tanker om behovet for en slik frisone. Og spar ikke på kruttet; dette er jo et fristed :P

Link to comment
Share on other sites

Klagemuren har stått ubrukt denne sesongen, men den har absolutt en nyttefunksjon, og kommer sikkert til å ha det utover sesongen!

 

For øvrig er vel hele underforumet "Engelsk fotball" og "Annet fotball" en arena som kan brukes til å lire av oss ukvemsord mot alt og alle vi ikke liker! :)

 

Stenger derfor denne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...