The Gunner Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 Poster denne tråden på vegne av AfcHenry. AfcHenry har problemer med å logge seg inn på gunners.no-forumet. Han sier han har prøvd mange ganger, men han får bare opp en feilmelding. Han har sendt flere mailer til internettansvarlig, og prøvd å lage nye brukere til ingen nytte. Han blir veldig glad for hjelp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 Har han betalt medlemsavgiften i Arsenal Norway? Hvis ikke kan det være problemet. Alternativt kan det vel kanskje være et problem med cookies. Så vidt jeg vet må man aktivere cookies for å logge inn. Mer har jeg ikke å bidra med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 10, 2009 Author Report Share Posted November 10, 2009 Han har betalt medlemsavgift, men verken han eller jeg har peiling på hva cookies er for noe Hvordan aktiverer man dem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted November 10, 2009 Report Share Posted November 10, 2009 JFGIT Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted November 11, 2009 Author Report Share Posted November 11, 2009 Hehe, takker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Internettansvarlig Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Jeg kan ikke se at jeg har noen ubesvarte e-poster som omhandler forumet. Be han sende på nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petter Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Hei! Nå er jeg tilbake igjen, og vil bare si tusen takk til Bjørnar, Evju og Internettansvarlig, som hjalp til (selvom jeg ikke skjønte cookie opplegget til Evju, tanken var der ) det var flott! gleder meg til å diskutere igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.