Jump to content

Pro Evolution Soccer 2010


Nima

Recommended Posts

Jeg håper at det finnes mange PES entusiaster her. Iår har Fifa imponert mange her, men jeg mener selv at de ikke kan måle seg, når det gjelder realismen. Mange som velger FIFA pga linsenser osv, men ikke noe problem hos PEs heller, i og med kan bare laste den drakter og alt mulig rart til pcen, PS3 og XBOX 360.

 

Jeg vil gjerne se hvor mange som har pes10.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har spilt demoen, og jeg mener det ikke kan måle seg med FIFA 10. Spillerne ser ut som seigmenn som løper rundt i slowmotion. PES' "Be a Pro"-funksjon er mye bedre enn FIFA sin, det kan jeg være enig i. Men setter du deg ned og spiller med kompisser er PES ikke i nærheten av å tukte FIFA.

 

FIFA 10 > PES 10

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med at DEMOEN sugde. Jeg har jo kjøpt spillet, og det er VELDIG annerledes. Jeg føler at FIFA er alt for "lett".

 

Demoen viser ikke det sanne pes10. Jeg skjønner ikke hvorfor KONAMI gir ut e demo -versjon som ikke gjenspeiler hellversjonen. Men det er en klar forskjell mellom demoen og spillet.

 

J

Link to comment
Share on other sites

Det visste jeg ikke. Men det demoen gjenspeilet er ikke godt nok til at jeg tar sjansen på å kjøpe fullversjonen. Og at det er alt for enkelt å bli god på FIFA er jeg uenig i. Be a Pro er alt for enkelt, der jeg var en toppspiss i verdensklasse i sesong tre...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har siden PES 4 vært mest over mot PES, men må si jeg er litt delt de to siste årene. "Alle" kompisene mine liker best Fifa, så det er Fifa det blir til når vi samles for å spille. Begge spillene har sine fordeler og ulemper, gode og bra ting. Noe som irriterer meg noe sykt med PES er at de hvert år klarer å ta vekk noe fra året før som faktisk var bra.

 

Skulle virkelig ønske de kunne slå seg sammen og lage verdens beste fotballspill, for det hadde de klart om de hadde tatt de beste elementene fra hvert spill og slått de sammen.

Link to comment
Share on other sites

Skulle virkelig ønske de kunne slå seg sammen og lage verdens beste fotballspill, for det hadde de klart om de hadde tatt de beste elementene fra hvert spill og slått de sammen.

Jepp, har sagt det samme til flere av mine kompiser :( Ser du er på PES Norge forumet. Spiller du mye online el? : )

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller ikke mye online akkurat nå for tiden nei. Har xbox, og gold gikk ut for ikke så lenge siden, og siden jeg er fattig student strekker ikke akkurat pengene til for å kunne betale for det akkurat nå:(

 

Spiller du mye online?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...