Jump to content

Arsenal blir store


Guest gunner13

Recommended Posts

Guest gunner13

Sky Sports

 

 

Tottenham sjefen Martin Jol sier at Arsenal kommer tilbake....

I Nederland har Ajax og PSV hatt deres "era" og han tror at Arsenal kommer til å få en "era". Med Arsenal sine unggutter mener han at Arsenal snart bllir en "stormakt" i PL :P <_<

Hva synes dere????

Link to comment
Share on other sites

Sky Sports

 

 

Tottenham sjefen Martin Jol sier at Arsenal kommer tilbake....

I Nederland har Ajax og PSV hatt deres "era" og han tror at Arsenal kommer til å få en "era". Med Arsenal sine unggutter mener han at Arsenal snart bllir en "stormakt" i PL :P  <_<

Hva synes dere????

6736[/snapback]

 

 

kanskje en stormakt i PL, men det går nok enda noen år før Arsenal eventuelt blir en stormakt i Europa. Da mener jeg helt i verdenstoppen.

Link to comment
Share on other sites

Sky Sports

 

 

Tottenham sjefen Martin Jol sier at Arsenal kommer tilbake....

I Nederland har Ajax og PSV hatt deres "era" og han tror at Arsenal kommer til å få en "era". Med Arsenal sine unggutter mener han at Arsenal snart bllir en "stormakt" i PL :P <_<

Hva synes dere????

6736[/snapback]

 

 

kanskje en stormakt i PL, men det går nok enda noen år før Arsenal eventuelt blir en stormakt i Europa. Da mener jeg helt i verdenstoppen.

6738[/snapback]

med de storspillerne av noen ungutter Arsenal har i klubben blir de nok også å regne med i verdenstoppen skal du se

Link to comment
Share on other sites

Guest Bombi
Sky Sports

 

 

Tottenham sjefen Martin Jol sier at Arsenal kommer tilbake....

I Nederland har Ajax og PSV hatt deres "era" og han tror at Arsenal kommer til å få en "era". Med Arsenal sine unggutter mener han at Arsenal snart bllir en "stormakt" i PL :D :)

Hva synes dere????

6736[/snapback]

 

 

kanskje en stormakt i PL, men det går nok enda noen år før Arsenal eventuelt blir en stormakt i Europa. Da mener jeg helt i verdenstoppen.

6738[/snapback]

 

Stiller meg bak den. Har ventet lenge på det såkalte gjennombruddet i Europa. Kan heller ikke skylde på at ledelsen er sidrumpa lenger heller etter de siste års utvikling. Spørsmålet er da: Forbannelse? Neppe. Vi er rett å slett ikke gode nok, eller, har mangel på kultur når det kommer til Europa. Er vel helst det siste er jeg redd.

Link to comment
Share on other sites

Sky Sports

 

 

Tottenham sjefen Martin Jol sier at Arsenal kommer tilbake....

I Nederland har Ajax og PSV hatt deres "era" og han tror at Arsenal kommer til å få en "era". Med Arsenal sine unggutter mener han at Arsenal snart bllir en "stormakt" i PL ;) :P

Hva synes dere????

6736[/snapback]

 

Snart blir en stormakt ??????????

Denne Martin altså......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sky Sports

 

 

Tottenham sjefen Martin Jol sier at Arsenal kommer tilbake....

I Nederland har Ajax og PSV hatt deres "era" og han tror at Arsenal kommer til å få en "era". Med Arsenal sine unggutter mener han at Arsenal snart bllir en "stormakt" i PL :P B)

Hva synes dere????

6736[/snapback]

 

Snart?! Vi har da vært best lenge!

Link to comment
Share on other sites

Guest Mr. Arsenal

Går det virkelig an å si at Arsenal ikke er en stormakt?????? Hva sier det deg at den dårligste plasseringa til Arsenal etter at Le Boss tok over er en 2plass? Og han tok over i sept 1996! Tenk før du skriver da gutt!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest tretten06

Må si jeg liker instillingen til Arsene på arsenal.com, at salget av Paddy kan virke positivt inn på laget. At det kan galvanisere og styrke troppen ytterligere. At han tror at det kan føre til enda bedre samhold og gruppefølelse, siden ALLE må dra lasset uten den dominerende kapteinseneren Paddy virkelig var. Tenk om den tanken kan smitte over på laget, og spillerene tror på og utøver det.

Da blir vi det Jol sier; BEST! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Arsenal har alltid vært et stort lag, men denne sesongen håper/tror jeg at vi får se et lag som kommer til å vokse enda mer, og blir til et enda større lag, som vinner ligaen og også viser hva de kan i Europa!! :blink:

 

Bare spillerne selv tror på det, og har fansen i ryggen, så burde dette bli en stor sesong :P

Link to comment
Share on other sites

Arsenal named the Premiership's fastest-growing brand

 

Arsenal might have crashed to defeat against arch-rivals Chelsea yesterday, but the club can take some comfort as it is named the fastest-growing football brand in the Premiership.

16993[/snapback]

 

Meget hyggelig lesestoff du har funnet frem. Dette er jo nok et bevis på at Arsenal Football Club drives på en skikkelig måte av dyktige personer. Fremtiden ser meget lys ut!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...