Jump to content

Ny internettansvarlig?


Skorpey

Recommended Posts

Jeg synes det er på tide at styret vurderer om de skal ansette en ny Internettansvarlig her på Gunners.no. Det kan godt hende at han gjør mye skjult arbeid, men jeg synes det er alt for dårlig at det skal ta 2 mnd(kan bli mer) før tre jeg kjenner skal bli godkjente brukere av forumet. Jeg tenker forresten ikke bare på de tre, da jeg ser det er 47 brukere i gruppen "Validating". Internettansvarlig har ikke vært online siden 15th July 2009 - 08:20 PM, og det synes jeg er alt for dårlig av en bruker som er ansvarlig for at nye brukere kan strømme inn og gjøre forumet mer aktivt. Det er alt for dårlig av en supporterklubb som skal representere Arsenal Norway.

 

Det kan neppe være særlig fristende å komme inn som ny bruker her på forumet når man vet at man må vente oppmot 2 mnd før brukeren din i det hele tatt kan brukes til å skrive innlegg her inne. Jeg har prøvd å sende mail til Internettansvarlig, og jeg vet om en annen som har gjort det, uten hell.

 

Det er synd at en enkelt bruker skal få en egen tråd med kritikk, men jeg synes tiden er her for å få inn nytt pågangsmot og en som er motivert til å gå igjennom brukerne og godkjenne de som skal godkjennes. Håper dette er noe som kan tas opp internt i Arsenal Norway.

Link to comment
Share on other sites

Jostein Solstad gjør/har gjort en UTMERKET jobb som interenet ansvarlig, og fortjener DEFINITIVT ikke en personlig dritt tråd. Ta kontakt, bruk telefon. Og vil dere ha endringer, tilby deres egne tjenester, ikke sitt og syt på andre. Husk; det er drevet på frivillig basis. Hadde vi IKKE hatt personer som Jostein og alle de andre hadde vi hverken hatt nettside, Gunners Post eller noen supporterklubb i det hele tatt, er det et bedre alternativ? Svar utbedes.......

Link to comment
Share on other sites

Enig, vet ikke om dette var siktet til meg, men jeg ønsker først og fremst at nye krefter skal få komme til. Dette er på langt nær en dritt tråd for Jostein, for jeg tror de fleste vet hvilket arbeid han har lagt ned her forumet/forsiden.

Link to comment
Share on other sites

Det er ekstremt mange på det forumet her som ikke har noen innsikt i hvor mye tid det tar å drive et nettsted. Og da spesielt et forum, det er alltid ting som kan modereres, det er allitd noen som krangler og det skjer så godt som alltid noe. Jostein har gjort en kanon jobb både for forumet og forsiden fram til nå. Vi sitter tross alt med en kanonbra forumløsning ei forside som har utviklet seg mange hakk. Men jeg føler at vi har stagnert litt, det er for liten kommunikasjon imellom ledere og brukere. Det er her vi taper litt, men en slik tråd som det her er jeg ikke noen fan av!

 

Men, mitt forslag er:

- Vi beholder Jostein som hovedansvarlig for nettsidene, han gjør en utmerket jobb med å skrive og administrere forsiden. Og det må han virkelig fortsette med.

- Vi ansetter en ny administrator på forumet, en voksen person som har noe erfaring fra å drive forum fra før av. En person som har motivasjon til å ta fatt på noen av problemene vi sliter med her på gunners.no.

 

Det er en enormt stor oppgave å drive både forside og forum samtidig. Spesielt når det er snakk om et nettsted på størrelse med gunners.no. Jeg håper det er noen som ser det som blir skrevet her, og ikke ser det på som noe personangrep fra noen her. Det eneste folk ønsker er endringer som vil gjøre ting bedre. Det er ingen som anklager Jostein for å ødelegge noe som helst. Det er ei heller noen som tar fra han det han allerede har klart her på gunners.no. Men internett har blitt såpas viktig at jeg føler vi bør sette opp satsningen noen hakk i Arsenal Norway. Det bør være ambisjoner om å få gunners.no opp på tilsvarende nivå som The Gunners Post ligger på. Klarer vi det har vi kommet enormt langt! Om vi skal få til det tror jeg det må engasjeres flere personer, for det blir hardt om det blir en en manns-jobb. Frank ga seg som moderator, det har vell ikke blitt ansatt noen ny? Uten at jeg vet det helt sikkert, men det virker som om det kun er Evju som er aktiv moderator her for øyeblikket. Det betyr at det kun er en mann som styrer forumet, og den mannen har ikke engang administrator tilgang. Da blir det vanskelig å kunne jobbe for å få et forum som vokser og utvikler seg videre.

 

Det eneste jeg ønsker er at Arsenal Norway satser litt hardere på nettsidene også. Og jeg presiserer igjen at jeg ikke tar fra Jostein Solstad noe som helst, han gjør en god jobb. Men vi trenger flere folk inn for å drive nettsidene mot nye høyder.

 

Og på grunn av at Chaz er så klar på at de som ønsker forandringer får bidra selv, så sier jeg mer interessert i å gjøre en jobb som moderator/administrator her på forumet. Så er det også sagt...

 

Jeg kan heller ikke se at dette er en personlig dritt-tråd om Jostein Solstad. Det er en tråd som belyser et område som trengs å belyses om vi skal klare å utvikle gunners.no til nye høyder!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er på tide at styret vurderer om de skal ansette en ny Internettansvarlig her på Gunners.no. Det kan godt hende at han gjør mye skjult arbeid, men jeg synes det er alt for dårlig at det skal ta 2 mnd(kan bli mer) før tre jeg kjenner skal bli godkjente brukere av forumet. Jeg tenker forresten ikke bare på de tre, da jeg ser det er 47 brukere i gruppen "Validating". Internettansvarlig har ikke vært online siden 15th July 2009 - 08:20 PM, og det synes jeg er alt for dårlig av en bruker som er ansvarlig for at nye brukere kan strømme inn og gjøre forumet mer aktivt. Det er alt for dårlig av en supporterklubb som skal representere Arsenal Norway.

 

Det kan neppe være særlig fristende å komme inn som ny bruker her på forumet når man vet at man må vente oppmot 2 mnd før brukeren din i det hele tatt kan brukes til å skrive innlegg her inne. Jeg har prøvd å sende mail til Internettansvarlig, og jeg vet om en annen som har gjort det, uten hell.

 

Det er synd at en enkelt bruker skal få en egen tråd med kritikk, men jeg synes tiden er her for å få inn nytt pågangsmot og en som er motivert til å gå igjennom brukerne og godkjenne de som skal godkjennes. Håper dette er noe som kan tas opp internt i Arsenal Norway.

 

Hei!

 

For å ta dette med forumet først, så er det bare å innrømme at dette har for tiden blitt nedprioritert etter arbeid med de nye sidene. Etter at styret bestemte at hvert medlem skulle godkjennes, så tok dette mye tid som jeg for tiden ikke har hatt. Samtidig har vi slitt en del med "spam"-registreringer, slik at det har tatt ekstra tid å sile ut de ekte medlemmene fra de "falske". Derfor har det blitt slik at jeg godkjenner når folk sender meg epost. Dersom jeg ikke har registrert en epost fra deg eller noen du kjenner, så er det bare å beklage dette.

 

At du ønsker en ny internettansvarlig kan jeg ta opp med styret (siden jeg tross alt er med i styret selv). Da gjenstår det bare å finne noen som er interessert i å bruke minimum 30-40 timer i måneden av egen fritid for å gjøre dette :angry:

 

Når det er sagt, så er den eneste måten vi kan forbedre dette på å få inn flere som er interessert i å hjelpe til med forumet. De som ønsker å hjelpe til kan sende meg en epost å forklare litt om hva en ønsker å gjøre. Merk at du må være medlem av supporterklubben.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke helt, men er du(Internettansvarlig) Jostein Solstad? Det gjøres en fantastisk jobb mer forsiden, og det er ikke noe å utsette den for. Det eneste jeg synes er synd er at det skal ta så lang tid å gå igjennom medlemmene. Det er jo helt åpenbart at det er ett slit, og spesielt at dette gjøres gratis og frivillig er imponerende.

 

Jeg mener ikke at du skal bli "fratatt" Internettansvarlig-jobben din, men hva med at dere ansetter en egen bruker som kun skal gå igjennom medlemsregistreringene, eller må det være Internettansvarlig som må gjøre det? Jo flere som bidrar, jo bedre, og jo flere roller jo bedre. Det virker helt åpenbart at du er overarbeidet, og det kan neppe være særlig fristende å bruke fridagen fra jobb til å sitte å bla igjennom registeringer som sikkert er 50% spambrukere.

 

Så jeg synes dere skal ta opp internt i styret om det burde ansettes nye moderatorer, og frata rollen fra de som ikke har statt fram som en moderator er verdig. Jeg vet ikke hva dere gjør for forumet, men jeg ser at flere av de nåværende moderatorne ikke har vært online på veldig lenge.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke helt, men er du(Internettansvarlig) Jostein Solstad? Det gjøres en fantastisk jobb mer forsiden, og det er ikke noe å utsette den for. Det eneste jeg synes er synd er at det skal ta så lang tid å gå igjennom medlemmene. Det er jo helt åpenbart at det er ett slit, og spesielt at dette gjøres gratis og frivillig er imponerende.

 

Jeg mener ikke at du skal bli "fratatt" Internettansvarlig-jobben din, men hva med at dere ansetter en egen bruker som kun skal gå igjennom medlemsregistreringene, eller må det være Internettansvarlig som må gjøre det? Jo flere som bidrar, jo bedre, og jo flere roller jo bedre. Det virker helt åpenbart at du er overarbeidet, og det kan neppe være særlig fristende å bruke fridagen fra jobb til å sitte å bla igjennom registeringer som sikkert er 50% spambrukere.

 

Så jeg synes dere skal ta opp internt i styret om det burde ansettes nye moderatorer, og frata rollen fra de som ikke har statt fram som en moderator er verdig. Jeg vet ikke hva dere gjør for forumet, men jeg ser at flere av de nåværende moderatorne ikke har vært online på veldig lenge.

Det som har vært litt av problemet er at brukerene må kryssjekkes opp mot medlemsregisteret, og det er det bare styret som har tilgang til av sikkerhetsmessige grunner. Skal sjekke om det finnes noen muligheter for begrenset tilgang her slik at flere kan gjøre denne jobben.

 

Ellers er jeg veldig åpen for nye moderatorer her på forumet. Som sagt, dersom det er noen som føler kallet, så ta kontakt med meg på epost.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vet ikke helt, men er du(Internettansvarlig) Jostein Solstad? Det gjøres en fantastisk jobb mer forsiden, og det er ikke noe å utsette den for. Det eneste jeg synes er synd er at det skal ta så lang tid å gå igjennom medlemmene. Det er jo helt åpenbart at det er ett slit, og spesielt at dette gjøres gratis og frivillig er imponerende.

 

Jeg mener ikke at du skal bli "fratatt" Internettansvarlig-jobben din, men hva med at dere ansetter en egen bruker som kun skal gå igjennom medlemsregistreringene, eller må det være Internettansvarlig som må gjøre det? Jo flere som bidrar, jo bedre, og jo flere roller jo bedre. Det virker helt åpenbart at du er overarbeidet, og det kan neppe være særlig fristende å bruke fridagen fra jobb til å sitte å bla igjennom registeringer som sikkert er 50% spambrukere.

 

Så jeg synes dere skal ta opp internt i styret om det burde ansettes nye moderatorer, og frata rollen fra de som ikke har statt fram som en moderator er verdig. Jeg vet ikke hva dere gjør for forumet, men jeg ser at flere av de nåværende moderatorne ikke har vært online på veldig lenge.

 

Hva jeg synes? At du med øyeblikkelig virkning tilbyr dine tjenester, Skorpey. Det er det eneste fornuftige basert på denne tråden. Dette er INGEN bedrift! Hjelper du Jostein, så får du det også slik du selv vil. Hvis ikke, slutt å kritisere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...