Frank Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2677104.ece Veldig trist å lese/høre. Ble veldig overrasket, selv om jeg har visst lenge at han har vært syk. RIP! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hedly Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 Dette var utrolig trist, fikk et lite støkk i meg da jeg leste det. Man trenger virkelig ikke være Newcastle fan for å kunne hedre denne mannen. SBR er en legende i engelsk fotball, uten tvil! R.I.P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 En legende innen engelsk fotball er nå gått bort. Mine tanker går til hans nærmeste familie, og ikke minst til Newcastlesupporterne. RIP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted July 31, 2009 Report Share Posted July 31, 2009 Veldig trist, ja. Rest in peace. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shellshock Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 Trist å høre, dette er en mann som har betydd mye for engelsk fotball, og ikke minst newcastle hvil i fred. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 En legendarisk manager, og en av de beste Englands landslag har hatt. Dette var triste nyheter. RIP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.