Jump to content

ArsenalWeb tilbake - Bedre enn noensinne :)


Guest eXilAz

Recommended Posts

Guest eXilAz

Vil bare opplyse om at ArsenalWeb er tilbake. Nå med eget domene, og stilskifte-funksjon. Noen av dere husker oss sikkert siden vi hadde reserveforumet mens gunners.no var nede for telling. Jaja - jeg skulle bare minne dere på det: Vi er tilbake, håper dere tar dere tid til å besøke oss i tillegg til gunners.no. Velkommen :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner
Æsj. Den siden var ikke fin. Æsj.

6507[/snapback]

 

Skal vi se om du kan lage noe bedre? :)

6762[/snapback]

 

Nei, det kan jeg ikke.

 

Men jeg forstår ikke hvorfor visse sjeler benytter aneldningen til å reklamere en Arsenal-side på den offisielle siden for norske Arsenal-supportere. Det er bare det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ruben_The_Gooner

Ikke for å virke stygg, og det mener jeg virkelig, men nguttene bak den siden er talentløs.

Link to comment
Share on other sites

http://www.arsenalweb.net/index.php?side=meritter

 

Det varogwnrpnreomgop ermgpoermgopermgoperg meropgmrope mgero pmge ropger sefmweopmfnopwef Det varogwnrpnreomgop ermgpoermgopermgoperg meropgmrope mgero pmge ropger sefmweopmfnopwef Det varogwnrpnreomgop ermgpoermgopermgoperg meropgmrope mgero pmge ropger sefmweopmfnopwef Det varogwnrpnreomgop ermgpoermgopermgoperg meropgmrope mgero pmge ropger sefmweopmfnopwef Det varogwnrpnreomgop ermgpoermgopermgoperg meropgmrope mgero pmge ropger sefmweopmfnopwef

 

Noen som kan oversette??

Ikke så veldig bra at det gjorde noe!

Men bra med bilde av spillerne oppe i høre hjørne!

Link to comment
Share on other sites

Æsj. Den siden var ikke fin. Æsj.

6507[/snapback]

 

Skal vi se om du kan lage noe bedre? <_<

6762[/snapback]

 

Nei, det kan jeg ikke.

 

Men jeg forstår ikke hvorfor visse sjeler benytter aneldningen til å reklamere en Arsenal-side på den offisielle siden for norske Arsenal-supportere. Det er bare det.

7084[/snapback]

 

greit å vite at man har en backup vis denne siden også skulle bli lagt ned.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...