Jump to content

2005.02.05 Aston Villa B


Internettansvarlig

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Noen dager siden denne kampen, men den sitter i som et meget positivt minne. Endelig spilte vi som bare Arsenal kan.

Kjappe angrep, god bevegelse og fine mål.

Det var godt å se at Vieira/Edu spilte glimrende sentralt. Fab og Flam har gjort en fantastisk jobb i Silvas/Edus fravær, men tror vi trenger en spillesugen erfaren Edu mer nå sentralt.

Ser også at en spiller som DB kommer mer til sin rett når spillet glir. Da får han virkelig brukt overblikket sitt.

Jens tilbake i mål....hadde ikke trodd jeg ville si det men ahhh det var godt å ha Jens tilbake.

Midtstopperparet Senderos/cygan var også en positiv overraskelse.

Håper dette kan fortsette.

Link to comment
Share on other sites

Der er Ålgård tilbake på forumet. Jeg har ikke hatt tid til å gå på riverside i det siste...

 

Ja, det var herlig med en skikkelig seier igjen. Med det mener jeg spill og mål slik bare Arsenal kan det. Men, Morten, jeg er bekymret for spissplassen. Vi mangler et skikkelig alternativ til Bergkamp. Han begynner å bli gammel!!! Men, det er selvsagt flott at han presterer. Han blir ikke god å erstatte.

 

Ellers synes jeg det er glimrende at Senderos nå får førstelagserfaring. Håper virkelig han tar vare på mulighetene fremover. Vi trenger konkurranse på stopperplassene.

 

Jeg føler meg rett og slett litt usikker på om stjernene våre har hatt for lite pes og konkurranse om plassene.

 

Når jeg har spekulert i dette, gjør det godt å se at Vieira får vist at han vil. Slik som mot Villa.

Jeg håper det fortsetter.

 

.... og til helgen taper man u og Chelsea mot City og Everton! Da er vi ikke mange poengene bak! :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...