Jump to content

På Uptown


no4vieira

Recommended Posts

Uptown er Sør-Norges, om ikke Norges beste fotballpub. Uptown har i tillegg til meget godt Øl og en lunken Pizza fra Microovnen et rack med dekodere av forskjellig slag og kan dermed vise ca fem kamper samtidig. I tillegg til å vise kamper på storskjerm finnes det tre flatskjermer og fem/seks andre TVer rundt om i lokalet. Går ikke kampen på Setanta, Sky eller Canal+ så ordner dette seg med hjelp fra noen arabiske eller asiatiske kanaler vi aldri har hørt om.

 

Alikevel er plassen sjelden fylt opp med Gooners, i dag er det stortsett 10-15 gooners på en PL kamp, og enkelte ganger enda færre, noe som ganske enkelt er alt for få. At det finnes nok Gooners i Kristiansand er det ingen tvil om. Under et par CL kamper i årets sesong har vi vært i klart flertall kontra Man Utd og dermed kapret storskjermen foran slunkne smådjevler. Under CL finalen var plassen fylt brinken med håpefulle menn og kvinner som heiet på de røde og hvite. Hvordan har det seg at det dukker opp så få Gooners på PL kampene kontra CL kampene?

 

Jeg oppfordrer herved alle gooners i kristiansand og omeng om å ta på seg arsenal trøyene og komme på kamp. Tenk om vi hadde fått samlet nok folk til å ikke bare danke vekk Man U supporterne på hver eneste kamp, men også fått sett R, S og de andre Liverpool supporterne bortgjemt i et hjørne?

 

Kampprogram og mer informasjon om Uptown finnes på

http://www.uptown.no

Link to comment
Share on other sites

hehe, NavnNavnesen(Fornøyd?) ja, husker en episode med han der han ble kastet ut. Blei noe bøffing med en annen tror det var pool fan. Drakta røyk nesten over hodet hans, og for å si det slik, den magen er ikke liten ;)

 

Men uptown er en glimrende bar det, gikk der veldig ofte, men blei en tedens til at vi tapte stort sett vær gang jeg var der. blir en slags jinx da, og er veldig overtroisk når det kommer til Arsenal kamper. men får vel kanskje vudere det igjen. Ikke vært der siden chelsea borte ifjor, samme dag som manure slo pool 3-0 hjemme.

Men ingenting er som ei kald pils brygget på kjærlighet og kildevann med en Arsenal kamp :P

Link to comment
Share on other sites

hehe, Rune ja, husker en episode med han der han ble kastet ut. Blei noe bøffing med en annen tror det var pool fan. Drakta røyk nesten over hodet hans, og for å si det slik, den magen er ikke liten :lol:

 

Men uptown er en glimrende bar det, gikk der veldig ofte, men blei en tedens til at vi tapte stort sett vær gang jeg var der. blir en slags jinx da, og er veldig overtroisk når det kommer til Arsenal kamper. men får vel kanskje vudere det igjen. Ikke vært der siden chelsea borte ifjor, samme dag som manure slo pool 3-0 hjemme.

Men ingenting er som ei kald pils brygget på kjærlighet og kildevann med en Arsenal kamp :D

 

Er ikke vits å slenge med leppa om andre mennesker med navn på forumet?

Jeg bodde i Kristiansand i mange år, før jeg flytte tilbake til østlandet. Up Town er en fantastisk plass for de som ønsker å gå å oppleve fotballstemning, sammen med folk som er lidenskapelig opptatt av sitt lag. Enten om det er Arsenal, Pool, Utd, eller City.

Har hatt mange sinnsyke opplevelser der, og det er vanskelig å sette opp det aller beste minne. Blitt noen pils der ja ;) :)

 

Puben trekker iallefall mange mennesker som kan få lov til å være engasjerte, selv om det har vært noe knuffing under kampene... Etterpå tar man hverandre i hendene, og tar en ny pils sammen.

Savner virkelig Up Town, både når det gjelder fotballstemningen og de menneskene som vanket der. Har ikke opplevd det samme på andre puber i Norge, og tviler på at det er mange andre puber der ute som holder mye høyere nivå på stemning, atmosfære, og lidenskap under kamper som man får på Up Town.

 

Var likevel et bra oppmøte med Arsenal folk der en stund, men var litt opp og ned. Veit at flere har flyttet av gårde akkurat som meg selv, men slik er normalt.

Link to comment
Share on other sites

hehe, Rune ja, husker en episode med han der han ble kastet ut. Blei noe bøffing med en annen tror det var pool fan. Drakta røyk nesten over hodet hans, og for å si det slik, den magen er ikke liten :lol:

 

Men uptown er en glimrende bar det, gikk der veldig ofte, men blei en tedens til at vi tapte stort sett vær gang jeg var der. blir en slags jinx da, og er veldig overtroisk når det kommer til Arsenal kamper. men får vel kanskje vudere det igjen. Ikke vært der siden chelsea borte ifjor, samme dag som manure slo pool 3-0 hjemme.

Men ingenting er som ei kald pils brygget på kjærlighet og kildevann med en Arsenal kamp :D

 

Er ikke vits å slenge med leppa om andre mennesker med navn på forumet?

Jeg bodde i Kristiansand i mange år, før jeg flytte tilbake til østlandet. Up Town er en fantastisk plass for de som ønsker å gå å oppleve fotballstemning, sammen med folk som er lidenskapelig opptatt av sitt lag. Enten om det er Arsenal, Pool, Utd, eller City.

Har hatt mange sinnsyke opplevelser der, og det er vanskelig å sette opp det aller beste minne. Blitt noen pils der ja ;) :)

 

Puben trekker iallefall mange mennesker som kan få lov til å være engasjerte, selv om det har vært noe knuffing under kampene... Etterpå tar man hverandre i hendene, og tar en ny pils sammen.

Savner virkelig Up Town, både når det gjelder fotballstemningen og de menneskene som vanket der. Har ikke opplevd det samme på andre puber i Norge, og tviler på at det er mange andre puber der ute som holder mye høyere nivå på stemning, atmosfære, og lidenskap under kamper som man får på Up Town.

 

Var likevel et bra oppmøte med Arsenal folk der en stund, men var litt opp og ned. Veit at flere har flyttet av gårde akkurat som meg selv, men slik er normalt.

 

 

Slenger ikke med leppa jeg. Har sansen for nevnte person jeg, og skal fjerne navnet så det ikke blir noe misforståelser. Han skaper stemning han. Men alle som vet hvem han er og det går jeg utifra at du også gjør. De vet at han er en litt spesiel skrue. Men nok om det.

 

Uptown er en god og brun fotball pub det. Personlig synes jeg den er veldig rølpete, og det er ett klart overtall av ganger jeg har vært der og det har blitt bråk. Er vel heller reglen enn unntaket at noen blir kastet ut derfra hver gang det er kamp, men bevares får som regel alltid opp stemninga der.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Tror nok ikke det er noe problem å få komme seg inn der hvis du er 18.

 

Jeg har sett kamper der siden jeg var 16 eller noe. Da selvsagt uten alkohol servering. Men hvis du skal se en sen lørdagskamp så er det klart det kan sikkert bli kjørt 21.

 

De serverer jo sprit der så.....gjorde i hvertfall. Ei stund siden siste jeg var der nå.

 

Av en eller merkelig grunn så taper vi nesten alltid når jeg ser kamp på uptown, så da velger jeg heller å se de hjemme :)

 

 

Apropo sprit. Sidney drinken er jo legendarisk. Die Hard, Die Harder, Die Hardest....fete navn i hvertfall :)

Link to comment
Share on other sites

Tror nok ikke det er noe problem å få komme seg inn der hvis du er 18.

 

Jeg har sett kamper der siden jeg var 16 eller noe. Da selvsagt uten alkohol servering. Men hvis du skal se en sen lørdagskamp så er det klart det kan sikkert bli kjørt 21.

 

De serverer jo sprit der så.....gjorde i hvertfall. Ei stund siden siste jeg var der nå.

 

Av en eller merkelig grunn så taper vi nesten alltid når jeg ser kamp på uptown, så da velger jeg heller å se de hjemme B)

Apropo sprit. Sidney drinken er jo legendarisk. Die Hard, Die Harder, Die Hardest....fete navn i hvertfall :)

Hehe B) Okei, men hva med champions league da?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...