bakke78 Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Hei! Er det noen som skal på Arsenal-West ham 31 jan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
G HANSEN Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Hei! Er det noen som skal på Arsenal-West ham 31 jan? Hei jeg og 2 kompiser til skal ned å se kampen Arsenal mot west Ham Vi reiser nedover 28 januar å blir til Mandag 2 Februar Dette blir min første tur på Emirates så gleder meg skikkelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
knuthansen24 Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Hei! Er det noen som skal på Arsenal-West ham 31 jan? Hei jeg og 2 kompiser til skal ned å se kampen Arsenal mot west Ham Vi reiser nedover 28 januar å blir til Mandag 2 Februar Dette blir min første tur på Emirates så gleder meg skikkelig. Jeg og madammen skal og se West Ham-kampen. Første besøk på emirates her og.. Skal reise 31.01 og tilbake 3.02. På mandagen er det bestillt omvisning på Emirates, så dette blir konge! Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikio Posted January 13, 2009 Report Share Posted January 13, 2009 Jeg og en kompis skal på kampen. Reiser ned 30 januar og hjem 1 februar. Skulle gjerne blitt lenger og en omvisning på Emerates men fikk ikke mer fri. Gleder meg som en unge. En tredje kompis skal ned med firma han jobber i og skal sitte i VIP'en og spise middag. Heldig grisen sier jeg bare Link to comment Share on other sites More sharing options...
bakke78 Posted January 15, 2009 Author Report Share Posted January 15, 2009 Jeg og en kompis skal på kampen. Reiser ned 30 januar og hjem 1 februar. Skulle gjerne blitt lenger og en omvisning på Emerates men fikk ikke mer fri. Gleder meg som en unge. En tredje kompis skal ned med firma han jobber i og skal sitte i VIP'en og spise middag. Heldig grisen sier jeg bare vi reiser 30 januar vi også og hjem 1 feb,si i fra hvis noen har lyst til å ta noen øl sammen den helga Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikio Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 Jeg og en kompis skal på kampen. Reiser ned 30 januar og hjem 1 februar. Skulle gjerne blitt lenger og en omvisning på Emerates men fikk ikke mer fri. Gleder meg som en unge. En tredje kompis skal ned med firma han jobber i og skal sitte i VIP'en og spise middag. Heldig grisen sier jeg bare vi reiser 30 januar vi også og hjem 1 feb,si i fra hvis noen har lyst til å ta noen øl sammen den helga Jaja lett. Hvilket hotell bor du på? Ta tlfnr. mitt ******** Vi bor på President Hotel. Edit: Sensurert mobilnummer. Bruk PM Evju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 ........... Jaja lett. Hvilket hotell bor du på? Ta tlfnr. mitt ******** Vi bor på President Hotel. Du burde kanskje slette mobilnr ditt herfra så fort som mulig. Er aldri lurt å legge ut sånt offentlig på et forum... Vet aldri hvem som kan komme over det. Neste gang kan du jo sende det over PM istedet Link to comment Share on other sites More sharing options...
aikio Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 ........... Jaja lett. Hvilket hotell bor du på? Ta tlfnr. mitt ******** Vi bor på President Hotel. Du burde kanskje slette mobilnr ditt herfra så fort som mulig. Er aldri lurt å legge ut sånt offentlig på et forum... Vet aldri hvem som kan komme over det. Neste gang kan du jo sende det over PM istedet ok thanks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.