Jump to content

Alex


Orakelet

Recommended Posts

http://fotball.aftenposten.no/england/article124445.ece

 

Løp å kjøp! Her kan vi kanskje gjøre ett varp? Han er uten tvil en fantastisk midtstopper, og han kunne virkelig gitt oss mye av det vi mangler.

 

Mener å huske at Alex var linket til oss en periode?

 

 

(Beklager at det ikke er ett rent rykte, men det er dog særdeles interessant)

Link to comment
Share on other sites

Leste tidligere idag og tenkte akkurat det samme. Husker hvordan han herjet mot oss i CL i 06/07-sesongen. Er jo en stund siden nå, men kan sikkert komme tilbake til samme nivå som da. For han er en fantasisk spiller som både er sterk, god på hodet og til og med god på frispark/skyter steinhardt!

 

Løp og kjøp Wenger, dette er den store sjansen til å styrke forsvaret i januar!

Link to comment
Share on other sites

Kunne gjerne sett for meg Alex i Arsenal. En fantastisk forsvarer på sitt beste som har falt helt igjennom i Chelsea.

 

Ny keeper/Almunia, Fabianski

Sagna, Alex, Toure, Clichy

Walcott, Yaya Toure, Fabregas, Nasri/Rosicky

Adebayor, RVP

 

Kunne gjort veldig mye med dette Arsenal laget. Hadde vi fått en perfekt sentrallinje også med Alex, Yaya Toure og RVP.

Link to comment
Share on other sites

Kunne gjerne sett for meg Alex i Arsenal. En fantastisk forsvarer på sitt beste som har falt helt igjennom i Chelsea.

 

Ny keeper/Almunia, Fabianski

Sagna, Alex, Toure, Clichy

Walcott, Yaya Toure, Fabregas, Nasri/Rosicky

Adebayor, RVP

 

Kunne gjort veldig mye med dette Arsenal laget. Hadde vi fått en perfekt sentrallinje også med Alex, Yaya Toure og RVP.

 

 

Kunne dog tenkt meg Veloso eller Cana istedefor Yaya Toure. Toure har jeg liten tro på i Arsenal drakt... ikke spør hvorfor.. bare en følelse..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...