Jump to content

Jostein Solstad


bendik0407

Recommended Posts

Som hovedskribent hos Arsenal Norway sin nettside forventer jeg noe helt annet enn det Jostein Solstad presterer. I det siste har hver eneste nyhet skrevet av Jostein Solstad vært negativt og på grensen til det pinlige, og det toppet seg i saken "Wenger etter City-kampen" der han kommenterer hvert eneste sitat fra Wenger, med å kverulere og rett å slett syte. Det er greit å være kritisk men det må være konstruktiv kritikk. Han avslutter så innlegget med å minne alle oss goonere på følgende:

 

"Neste kamp for oss er mot Dynamo Kiev på onsdag. Skulle vi komme til å tape denne, så vil siste runde mot Porto kunne bli vinne eller forsvinn fra Champions League denne sesongen"

 

Hvilken hensikt har det? Går det ikke ann å se litt positivt på det, og ikke prøve å finne negative ting i hver eneste situasjon Arsenal er involvert i? Tenk heller på at spillerne kan få selvtillit før Chelsea kampen, og vise hvilket lag vi egentlig er, eller at ungguttene får prøvd seg osv. Det er ikke vits i å svartmale alt når vi er i en dårlig periode, se heller etter lyspunkter. Det er i motbakke det går oppover...

 

Hadde Tottenham supporterne besøkt denne siden, hadde de garantert synes vi var en gjeng med sytede, bortskjemte kjerringer.

 

Dette gjelder ikke bare skribenten, men også mange på forumet, slutt å grav dere ned, å tenk heller på at dere holder med verdens mest fantastiske klubb!

Link to comment
Share on other sites

Eg vil gjerne lansere ein ide om å ha blogger linket opp til sida hvor erfarne (les: over 14 år i diskusjonsoppførsel) og skrivekyndige supportere kan legge ut sine interessanne meninger. Da kan vi som brukere gå inn på bloggen for å lese hvordan kampen ble spilt i Jostein Solstads øyne, i Sir Johns øyne, etc. Dette vil skape et godt alternativ til de for tiden elendige innlegga på diskusjonsforumet. Dette tror eg vil heve internettsidene enda ett hakk.

 

Jostein Solstad gjør ein god jobb med å holde liv i gunners.no ved å hyppig legge ut nyheter, dette er et kjempepositivt bidrag!

 

Men eg ønsker, og eg tolker Bendiksen dit hen også: La nyhetene som legges ut være informative og objektive!

 

mvh Morten Svandal, alias "Glenn Helder"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...