Guest gunsglory Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 hei. Betaler vi medlemmer noe mer enn pålydende for billetter kjøpt fra supporterklubben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billettboss Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 hei. Betaler vi medlemmer noe mer enn pålydende for billetter kjøpt fra supporterklubben? 222[/snapback] Vi legger på ca 50 kr pr billett, som skal dekke utgifter med trekk av Visa, utsendelse av billetter, utgifter ved å hente billetter og for å utlikne £kursen osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didrik Posted February 16, 2005 Report Share Posted February 16, 2005 Vi legger på ca 50 kr pr billett, som skal dekke utgifter med trekk av Visa, utsendelse av billetter, utgifter ved å hente billetter og for å utlikne £kursen osv. 239[/snapback] Hvilket er helt rimelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest andycapp Posted February 25, 2005 Report Share Posted February 25, 2005 jeg var nettopp over å såg kampen mot wolves. da betalte jeg 1140 kr for for to billetter pålydende 33£ pr stk. altså over 30£/360kr over pålydende til sammen..... har det skjedd en feil her eller???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaston Posted March 12, 2005 Report Share Posted March 12, 2005 Det burde være feil! Er det bare meg eller Arsenal biletter dyrere enn alle andre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted March 18, 2005 Report Share Posted March 18, 2005 har ikke lagt merke til det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chaz Posted March 18, 2005 Report Share Posted March 18, 2005 Det burde være feil! Er det bare meg eller Arsenal biletter dyrere enn alle andre? 2977[/snapback] What`s you`re problem, Gaston? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ashcole3 Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 jeg var nettopp over å såg kampen mot wolves. da betalte jeg 1140 kr for for to billetter pålydende 33£ pr stk. altså over 30£/360kr over pålydende til sammen..... har det skjedd en feil her eller???? 1474[/snapback] var ikke det tidlig i FA-cupen. da er det sikkert litt billigere en i PL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.