Jump to content

Egen syngeseksjon på Emirates


Jesper

Recommended Posts

En uavhengig gruppe gooners, kalt REDaction, er i forhandlinger med styret(?) om en egen syngeseksjon på Emirates Stadium. Link

Dette er for å få opp stemningen på kampene, og for å få samlet de sangvillige på et sted, istedet for å ha de spredt blant turistene osv..

 

Så til det viktigste: Hva mener dere?

Link to comment
Share on other sites

En uavhengig gruppe gooners, kalt REDaction, er i forhandlinger med styret(?) om en egen syngeseksjon på Emirates Stadium. Link

Dette er for å få opp stemningen på kampene, og for å få samlet de sangvillige på et sted, istedet for å ha de spredt blant turistene osv..

 

Så til det viktigste: Hva mener dere?

5960[/snapback]

Tja, koffor ikkje?

Vi er sikra synging i kampane, og med et visst trøkk, sjølv mot "dårligare" motstandera og i "uviktige" kampa. I dei store kampane vil det nesten uansett bli et stort trøkk rundt heile stadion.

 

Eg har dog ikkje for mykje erfaring med stadiongåing, så har ikkje så mykje grunnlag å uttale meg på..

;) :D

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke helt dette jeg da.....

 

- Faren for at det blir dørgende stille blant resten av publikum er definitivt til stede.

- Mange potensielle "sangere" unnlater å synge fordi sidemann ikke gjør det ?!?

 

Etter at arenaene i England ble all-seatere har desibel-nivået sunket nær sagt overalt.

Og med sportslig suksees som Arsenal har opplevd de siste årene, blir også publikum mer kravstore og lavmælte hvis ting ikke går som de pleier.....

Et siste moment som ikke akkurat har bidratt til å heve stemningen på Highbury de siste årene, er antall søndagskamper og tidlige lørdagskamper. Dette igjen fører tilbake til den sportslige suksessen som fører til mange TV-kamper....

 

Når Arsenal spiller kl.15 lørdag lokal tid, og kveldskamper ellers i uka synes jeg ofte stemningen er upåklagelig. Sannsynligvis fordi dette passer inn i pint-rutinene...

 

 

Jeg håper og tror at det også i fremtiden ikke blir behov for et "forsanger-kor" på Arsenals hjemmekamper....

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke helt dette jeg da.....

 

- Faren for at det blir dørgende stille blant resten av publikum er definitivt til stede.

- Mange potensielle "sangere" unnlater å synge fordi sidemann ikke gjør det ?!?

 

 

6190[/snapback]

 

"- Faren for at det blir dørgende stille blant resten av publikum er definitivt til stede."

*Kan det bli noe mindre stille enn det er idag da?

 

"- Mange potensielle "sangere" unnlater å synge fordi sidemann ikke gjør det ?!?"

** Slik er det jo idag, kanskje med unntak av noen steder på North Bank og Clock End.

 

Med dette forslaget er vi hvertfall sikret NOE synging kampen gjennom, ikke bare når vi leder. De ekte supporterene synger i 90 min, de andre(som det blir fler og fler av på Highbury) synger bare når vi leder.

Link to comment
Share on other sites

Med dette forslaget er vi hvertfall sikret NOE synging kampen gjennom, ikke bare når vi leder. De ekte supporterene synger i 90 min, de andre(som det blir fler og fler av på Highbury) synger bare når vi leder.

6216[/snapback]

Kanskje ei lita avsporing, men må berre spørre:

 

Så du meiner det er berre dei som synger i 90 minutt som er ekte supportera? Det er eg i så tilfelle uenig i..Alle er forskjellige, og viser støtten på ulike måter. At det er å foretrekke med et visst trøkk på stadion er heilt klart, men meiner samtidig at du ikkje treng vere en dårlig supporter sjølv om du ikkje liker å synge på fotballkamp.

Link to comment
Share on other sites

Med dette forslaget er vi hvertfall sikret NOE synging kampen gjennom, ikke bare når vi leder. De ekte supporterene synger i 90 min, de andre(som det blir fler og fler av på Highbury) synger bare når vi leder.

6216[/snapback]

Kanskje ei lita avsporing, men må berre spørre:

 

Så du meiner det er berre dei som synger i 90 minutt som er ekte supportera? Det er eg i så tilfelle uenig i..Alle er forskjellige, og viser støtten på ulike måter. At det er å foretrekke med et visst trøkk på stadion er heilt klart, men meiner samtidig at du ikkje treng vere en dårlig supporter sjølv om du ikkje liker å synge på fotballkamp.

6219[/snapback]

Nei, jeg mener ikke det. Det ble dårlig formulert, men jeg orket ikke skrive den lange forklaringen i innlegget. Jeg måtte ty til generalisering. ;) Men du skjønner poenget gjør du ikke?

Link to comment
Share on other sites

Med dette forslaget er vi hvertfall sikret NOE synging kampen gjennom, ikke bare når vi leder. De ekte supporterene synger i 90 min, de andre(som det blir fler og fler av på Highbury) synger bare når vi leder.

6216[/snapback]

Kanskje ei lita avsporing, men må berre spørre:

 

Så du meiner det er berre dei som synger i 90 minutt som er ekte supportera? Det er eg i så tilfelle uenig i..Alle er forskjellige, og viser støtten på ulike måter. At det er å foretrekke med et visst trøkk på stadion er heilt klart, men meiner samtidig at du ikkje treng vere en dårlig supporter sjølv om du ikkje liker å synge på fotballkamp.

6219[/snapback]

Nei, jeg mener ikke det. Det ble dårlig formulert, men jeg orket ikke skrive den lange forklaringen i innlegget. Jeg måtte ty til generalisering. ;) Men du skjønner poenget gjør du ikke?

6221[/snapback]

 

Joda, måtte berre ha ei avklaring :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Roversfan

haha...en ide for dere det ja! Jeg var på Millennium Stadium og Rovers fansen sang hele kampen, og alltid høyre enn arsenal fansen! deres fans sang nesten ikke i det hele tatt, kunn vieira sangen et par ganger, og litt når dere scora...men på 2-0 og 3-0 sang vi i Rovers svingen mye høyre og mer for å støtte laget vårt! hah! dere er en vits på tribunen, Highbury libary :(

Link to comment
Share on other sites

dere er en vits på tribunen, Highbury libary :lol:

6335[/snapback]

 

Jeg som trodde det var på banen poengene ble delt ut ;) :( ;)

Link to comment
Share on other sites

Det går forresten rykter om at Arsenal skal "jukse litt" for å få opp stemninga på Emirates stadium: Arsenal-mania.com

6349[/snapback]

 

Har du sett på datoen for det innlegget? Passer seg ikke med aprilsnarrer i midten av april vettu :P

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Det går forresten rykter om at Arsenal skal "jukse litt" for å få opp stemninga på Emirates stadium: Arsenal-mania.com

6349[/snapback]

 

Har du sett på datoen for det innlegget? Passer seg ikke med aprilsnarrer i midten av april vettu ;D

6365[/snapback]

 

;) Det gikk altså 20 dager før jeg forsto at jeg jeg gikk på "aprilsnarr" !!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Roversfan
dere er en vits på tribunen, Highbury libary :lol:

6335[/snapback]

 

Og det kommer frå ein Blackburnsupportar?

6336[/snapback]

 

that's right! vi er sjef på tribunen og får mye skryt for det (særlig på bortebane, vi er jo sjelden fullsatt), særlig i oppgjøret som jeg overvar i cardiff. på banen derimot var jo dere best, men det var vel tribune stemninga det ble snakket om her?

Link to comment
Share on other sites

dere er en vits på tribunen, Highbury libary :lol:

6335[/snapback]

 

Og det kommer frå ein Blackburnsupportar?

6336[/snapback]

 

that's right! vi er sjef på tribunen og får mye skryt for det (særlig på bortebane, vi er jo sjelden fullsatt), særlig i oppgjøret som jeg overvar i cardiff. på banen derimot var jo dere best, men det var vel tribune stemninga det ble snakket om her?

6518[/snapback]

 

 

Eg har høyrt noko anna. Viss du les reisebrevet frå Cardiff.

Link to comment
Share on other sites

Guest Roversfan
dere er en vits på tribunen, Highbury libary :P

6335[/snapback]

 

Og det kommer frå ein Blackburnsupportar?

6336[/snapback]

 

that's right! vi er sjef på tribunen og får mye skryt for det (særlig på bortebane, vi er jo sjelden fullsatt), særlig i oppgjøret som jeg overvar i cardiff. på banen derimot var jo dere best, men det var vel tribune stemninga det ble snakket om her?

6518[/snapback]

 

 

Eg har høyrt noko anna. Viss du les reisebrevet frå Cardiff.

6528[/snapback]

 

leste det i sted, hvis du tenker på det med at vi ikke hadde fylt kvota vår? det gjorde heller ikke scum! og selv om vi er sterkt FÅTALL på banen så hørtes det ikke sånn ut på tribunen! Vi sang jo "shall we sing a song for you" til fansen deres og "you only sing when you're winning"!

eneste sangene vi hørte fra arsenal svingen under kampen var vieira sangen et par ganger, og når de scora første målet!

på andre og tredje målet begynte vi å synge for Rovers mens arsenal spillerne feiret enda for å støtte laget vårt! selv DA sang vi høyere, når dere scorer! B) litt bortskjemt fans kanskje? forventer seier hver gang mot et svakere lag..?

Link to comment
Share on other sites

Guest Roversfan
Stemingen på Highbury er god, veldig god.

Hva andre lags supportere mener er helt uvesentlig, det viktigste er å få respons fra spillerne. Henry er iallefall overbegeistret for Arsenalfansen, og likeså de andre stjernene våre.

At Roversfans og andre uvitende  prøver alt de kan for å dempe Arsenals triumfer er kanskje ikke overraskende.

Men en ting skal være sagt; noe tristere enn Blackburn Rovers er det vanskelig å finne. Den klubben er gråere enn grå.

6583[/snapback]

 

vel nå har jeg ikke prøvd å dempe arsenals triumfer! tvert i mot egentlig, det er det laget jeg unner mest en ligatittel og suksess av de tre topplagene! og den siste kommentaren om at vi er gråere enn grå er typisk fra en storklubb supporter...well we're used to it!

 

en del arse fans har kommet nå de siste årene med suksessen til klubben, og alle er kanskje ikke like interessert..? hvor mange er dere nå egentlig? 4-5000? min lillebror på 12 er også medlem i klubben deres, han ble faktisk supporter da han var 3!

enig at vi fikk de fleste fansene våre mellom 93 og 95 da vi var på topp, sånn er det alltid. Men de vi har nå (drøye 200 i BRSCN) er skikkelig fans! de støtter klubben selv om de er i gjørma eller oppe og rusler! :P jeg skal selv flytte til manchester til høsten for å begynne studier på universitetet der slik at jeg kan kombinere studier med sesongkort på Ewood! utrolig å kunne følge laget i mitt hjerte hver uke så tett!!! gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

dere er en vits på tribunen, Highbury libary :P

6335[/snapback]

 

Og det kommer frå ein Blackburnsupportar?

6336[/snapback]

 

that's right! vi er sjef på tribunen og får mye skryt for det (særlig på bortebane, vi er jo sjelden fullsatt), særlig i oppgjøret som jeg overvar i cardiff. på banen derimot var jo dere best, men det var vel tribune stemninga det ble snakket om her?

6518[/snapback]

 

 

Eg har høyrt noko anna. Viss du les reisebrevet frå Cardiff.

6528[/snapback]

 

leste det i sted, hvis du tenker på det med at vi ikke hadde fylt kvota vår? det gjorde heller ikke scum! og selv om vi er sterkt FÅTALL på banen så hørtes det ikke sånn ut på tribunen! Vi sang jo "shall we sing a song for you" til fansen deres og "you only sing when you're winning"!

eneste sangene vi hørte fra arsenal svingen under kampen var vieira sangen et par ganger, og når de scora første målet!

på andre og tredje målet begynte vi å synge for Rovers mens arsenal spillerne feiret enda for å støtte laget vårt! selv DA sang vi høyere, når dere scorer! B) litt bortskjemt fans kanskje? forventer seier hver gang mot et svakere lag..?

6581[/snapback]

 

Kjem vel litt an på kor du satt osv. Men på tv høyrtes det ut som Arsenalfansen var dei som var mest lyd frå seg. Stemninga var vel bortimot upåklageleg. Syns faktisk Blackburnfansen ikkje var så verst, ut ifra det eg hadde forventa.

Stemning var ganske så høg etter at finaleplassen var fiksa, og laget hylla supportarane, vist med v. Persie som kasta drakta si til fansen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...