Jump to content

Når det blir tull med Hull


Baxrus

Recommended Posts

så blir det ikke noe gull.

 

Kan ikke si jeg gleder meg til å komme på jobb på mandag.

 

Det er få som fortjener godkjent i boken sin.

Men det som er litt interessant her da, er jo at dette er ett tilbakekommende problem.

Med at vi leder kanskje 1-0 og ender opp med å tape poeng. Denne gangen tapte vi alle.

Hvorfor har det seg? Er det bare spillerstallen som ikke har det som kreves? For unge?

 

Kan nevne mye, men mangel på erfaring har vel blitt sagt til å være vårt problem lenge. Men når Gallas, en av de som skal ha mest erfaring er i ledetog mot Arsenal i flertall av kampene, så må jeg lure. Jeg er også OVERBEVIST om at det laget som vi slapp ut på banen mot Sheffield United hadde tatt hull. Og da er det ikke erfaringen som er problemet.

 

Er det holdningene?

Det er også merkelig.. For en skulle jo tro at man skulle LÆRE av sine egne feil, og flerparten på dagens Arsenallag har jo opplevd slike kamper som dette før.

 

Jeg venter spent på hva Wenger har å si.

Jeg forventer meg at han blir like skuffet som mot Fulham, og forteller oss at det ikke er godt nok. Men han må da bli skuffet han også? Spillerene som han har så klokketro på, at han ikke vil handle inn forsterkninger.

 

Det smakte på tabelledelse så lenge det varte, men tror ikke vi får det i denne sesongen.

 

Litt om nøkkelspillerene:

 

Adebayor, en av våre viktigeste spillere ifjor, men har vist VELDIG lite igjen i år. Mangel på scoringer, assists og bidratt i kampene. har gjort det helt ok, men langt ifra godt nok. Offsidene hans er en skam. Jeg er selv spiss, og blir irritert på meg selv om jeg blir avblåst for offside når det skjer mer enn et par ganger.

 

Gallas, kapteinen. Dra meg i fletta, du er IKKE god nok for Arsenal. Defensivt så har du slitt veldig mye, og det ser ikke ut til å bli noe bedre. Wenger burde hatt baller nok til å satt deg på benken, og latt noen andre ta over kapteinsbindet. Kommer selvfølgelig ikke til å skje, da Wenger er franskmann.

 

Cesc, midtbanedirigenten vår. Synes han gjør det bedre og bedre, og er helt klart en av grunnene til at vi har tatt så mange poeng som vi har gjort etter han kom tilbake fra skade.

 

Forhåpentligvis så får Wenger flere valg når Rosicky, Eduardo, Diaby og resten av sykestuen blir friskmeldt, men det er noen taktiske valg av Wenger som får meg til å reagere.

 

Takk for kampen Hull, jeg liker laget, og håper dere tar nok poeng til å holde dere, kanskje dere kan bli ett mer spillende lag etterhvert.

 

PS: Jeg avskriver ikke sjansene våre helt, men det er MYE som må endres på i forhold til idag.

Link to comment
Share on other sites

Hvis dette er om situasjonen i Arsenal, så hvilken situasjon?

Dette var jo en tråd som kun kommer fordi vi tapte i dag. Derfor jeg mente dette heller hadde hørt hjemme i kamptråden - dessuten er det ingen situasjon selv om vi taper en kamp mot et lag som kjemper bedre.

 

Vi slår tilbake, og det er ingen grunn til å få panikk av dette. Sånt skjer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lest innlegget og skjønner fortsatt ikke hvorfor dette gjør dette til en "situasjon i Arsenal"....

 

Ellers dreide jo innlegget seg stort sett kun om Hull-kampen - derfor var det mer passende i kamptråden etter min mening, men det var min mening. Vi er uenige, og da er det greit nok :huh:

 

Nå kan vi heller bruke tiden på noe mer fornuftig enn å krangle om dette. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Som jeg skrev, utelukkende fra denne kampen, er våre holdninger, mangel på erfaring o.l

 

At denne tråden kommer nå, er jo bare ett resultat av at de samme problemene dukket opp igjen. Selv mot Bolton var ikke alt som det stemte. Da må vi jo stille oss spørsmålet, om Wenger ser ut til å gå inn i en blindgate, og om vi som supportere skal akseptere at vi ikke lenger kan regnes som noe tittelutfordrer lenger, og bør være fornøyde med å kuppe 3 plassen foran liverpool og håpe at st.totteringsday kommer tidligst mulig.

 

 

 

Hva er vitsen med å opprette en krisetråd for hver eneste kamp vi taper...?

 

Latterlig...

 

 

Hvor er krisetråden?

 

Nå må folk slutte å bli så jævla fornærma når laget blir kritisert litt. Jeg stiller spørsmålstegn med essensielle ting ved klubben.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mulig det, men nå viser det jo seg at han hadde delvis rett, eller hva?

 

Nå, er du interessert i å fortelle meg om at det er nok "krisetråder", ELLER vil du delta i denne debatten. Hvis ikke så klarer jeg meg fint uten kommentarene dine.

 

 

og denne kun fordi vi ikke klarte å score i første omgang

 

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.php?showtopic=3854

 

 

Akkuratt, ser du sliter med det samme problemet. IGJEN, det er jo ikke BARE i denne kampen dette har vært ett problem. Som sagt, går vi ett par år tilbake, så var det fortsatt ett problem.

Og jeg bare nevner at det er 4 år siden vi har vunnet serien.

 

Så igjen, er DU interessert i å ta debatten som er i de diverse trådene, eller skal du leke forumpoliti?

Link to comment
Share on other sites

Slike tråder kommer KUN etter at vi taper en fotballkamp.

 

Dette har vært et problem i flere år sier du, men hvorfor kommer ikke slike innlegg da i såfall tidligere? Hvorfor akkurat i de kampene hvor vi taper og ikke skyter nok?

 

Jeg kan ikke ta skylden for hva andre gjør.

 

Og SELV om det kommer etter vi har tapt en fotballkamp, så trenger det ikke være piss for det.

 

Selv skriver jeg ikke så mye her inne, men ser ikke problemet med å ha en debatt rundt det jeg har tatt opp til nå.

 

Er du ferdig med å rette pekefinger nå? Så kan vi heller diskutere :)

Link to comment
Share on other sites

Godt innlegg enig med deg, men vi skal ikke avskrive oss.

 

Men vi kommer nok til å svare mot Porto og grisebanke dem.

 

Jeg er bekymret over at vi varierer så mye med prestasjonene våre.

 

Som noen andre har sagt har vi altfor lavt bunn-nivå og vi kan spille alt i fra fantastisk i en uke til årsverste i en annen uke.

 

For håpe vi får mer stabilitet i laget

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mulig det, men nå viser det jo seg at han hadde delvis rett, eller hva?

 

Nå, er du interessert i å fortelle meg om at det er nok "krisetråder", ELLER vil du delta i denne debatten. Hvis ikke så klarer jeg meg fint uten kommentarene dine.

 

Tråden jeg linker til er jo helt lik denne. Kan man ikke ta debatten der?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mulig det, men nå viser det jo seg at han hadde delvis rett, eller hva?

 

Nå, er du interessert i å fortelle meg om at det er nok "krisetråder", ELLER vil du delta i denne debatten. Hvis ikke så klarer jeg meg fint uten kommentarene dine.

 

Tråden jeg linker til er jo helt lik denne. Kan man ikke ta debatten der?

 

Med all respekt, det synes ikke jeg. Noe likheter er det men stort sett så snakker vi om to forskjellige ting.

 

Og en ting til, før dere nevner det engang til.

 

Om vi skulle tape hjemme eller borte mot West Brom eller ett annet dårlig lag, så kommer ikke JEG til å lage en "krisetråd" til.

 

Nå, jeg inviterer dere som er interesserte i å ta del i en debatt, så får dere som ikke er interessert kose dere med resultattippingen og slikt.

 

Godt innlegg enig med deg, men vi skal ikke avskrive oss.

 

Vi kommer nok til å overkjøre Porto og neste Pl kamp

 

Ja, det er jeg også ganske sikker på at vi gjør. Av den den ene grunnen at vi tapte mot Hull i dag.

 

Men om ikke noe skjer, enten med spillerene eller at Wenger plukker det opp, så kommer det til å bli ett tilbakevendende problem at vi slipper oss ALT for langt ned mot antatt bedre motstandere. Det er det som skremmer meg. For Arsenal er ett VELDIG godt lag, og har ett ekstremt høyt maks nivå, men at det kan variere så mye er selvfølgelig noe Wenger må ta tak i.

Link to comment
Share on other sites

Gallas, kapteinen. Dra meg i fletta, du er IKKE god nok for Arsenal. Defensivt så har du slitt veldig mye, og det ser ikke ut til å bli noe bedre. Wenger burde hatt baller nok til å satt deg på benken, og latt noen andre ta over kapteinsbindet. Kommer selvfølgelig til å skje, da Wenger er franskmann.

 

Tåpelig kommentar, og regner med at du ikkje meiner dette seriøst.. Skulle Wenger la Gallas behalde kapteinsbindet/plassen på laget berre fordi han er franskmann..?

Link to comment
Share on other sites

så blir det ikke noe gull.

 

Kan ikke si jeg gleder meg til å komme på jobb på mandag.

 

Det er få som fortjener godkjent i boken sin.

Men det som er litt interessant her da, er jo at dette er ett tilbakekommende problem.

Med at vi leder kanskje 1-0 og ender opp med å tape poeng. Denne gangen tapte vi alle.

Hvorfor har det seg? Er det bare spillerstallen som ikke har det som kreves? For unge?

 

Kan nevne mye, men mangel på erfaring har vel blitt sagt til å være vårt problem lenge. Men når Gallas, en av de som skal ha mest erfaring er i ledetog mot Arsenal i flertall av kampene, så må jeg lure. Jeg er også OVERBEVIST om at det laget som vi slapp ut på banen mot Sheffield United hadde tatt hull. Og da er det ikke erfaringen som er problemet.

 

Er det holdningene?

Det er også merkelig.. For en skulle jo tro at man skulle LÆRE av sine egne feil, og flerparten på dagens Arsenallag har jo opplevd slike kamper som dette før.

 

Jeg venter spent på hva Wenger har å si.

Jeg forventer meg at han blir like skuffet som mot Fulham, og forteller oss at det ikke er godt nok. Men han må da bli skuffet han også? Spillerene som han har så klokketro på, at han ikke vil handle inn forsterkninger.

 

Det smakte på tabelledelse så lenge det varte, men tror ikke vi får det i denne sesongen.

 

Litt om nøkkelspillerene:

 

Adebayor, en av våre viktigeste spillere ifjor, men har vist VELDIG lite igjen i år. Mangel på scoringer, assists og bidratt i kampene. har gjort det helt ok, men langt ifra godt nok. Offsidene hans er en skam. Jeg er selv spiss, og blir irritert på meg selv om jeg blir avblåst for offside når det skjer mer enn et par ganger.

 

Gallas, kapteinen. Dra meg i fletta, du er IKKE god nok for Arsenal. Defensivt så har du slitt veldig mye, og det ser ikke ut til å bli noe bedre. Wenger burde hatt baller nok til å satt deg på benken, og latt noen andre ta over kapteinsbindet. Kommer selvfølgelig til å skje, da Wenger er franskmann.

 

Cesc, midtbanedirigenten vår. Synes han gjør det bedre og bedre, og er helt klart en av grunnene til at vi har tatt så mange poeng som vi har gjort etter han kom tilbake fra skade.

 

Forhåpentligvis så får Wenger flere valg når Rosicky, Eduardo, Diaby og resten av sykestuen blir friskmeldt, men det er noen taktiske valg av Wenger som får meg til å reagere.

 

Takk for kampen Hull, jeg liker laget, og håper dere tar nok poeng til å holde dere, kanskje dere kan bli ett mer spillende lag etterhvert.

 

PS: Jeg avskriver ikke sjansene våre helt, men det er MYE som må endres på i forhold til idag.

 

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.ph...&hl=frustrasjon

 

Her er tråden for deg buddy!

 

Ja, et elendig resultat. Men hva er vitsen i å klage på den måten!

Link to comment
Share on other sites

Gallas, kapteinen. Dra meg i fletta, du er IKKE god nok for Arsenal. Defensivt så har du slitt veldig mye, og det ser ikke ut til å bli noe bedre. Wenger burde hatt baller nok til å satt deg på benken, og latt noen andre ta over kapteinsbindet. Kommer selvfølgelig til å skje, da Wenger er franskmann.

 

Tåpelig kommentar, og regner med at du ikkje meiner dette seriøst.. Skulle Wenger la Gallas behalde kapteinsbindet/plassen på laget berre fordi han er franskmann..?

 

Nei, mer ett stikk til Wenger som mangler baller.

 

 

Ja, et elendig resultat. Men hva er vitsen i å klage på den måten!

 

Gud forby at vi tørr å diskutere litt om Arsenal når det går dårlig.

Skjønner at fleste vil legge kampen/e fortest bak seg, og er skråsikker på at vi kommer igjen.

 

Og ja, det er ikke umulig. Men man blir ikke kvitt problemet med å ha skylapper på seg.

 

Dog, man blir ikke kvitt problemet med å diskutere her inne heller, men jeg ser IKKE problemet med å gjøre det?

 

Begynner å bli litt lei av å forsvare tråden, da jeg nok ganger har fortalt hvorfor den eksisterer. Er du ikke enig, eller føler tråden er overflødig, så vær så snill, IKKE skriv i den.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mulig det, men nå viser det jo seg at han hadde delvis rett, eller hva?

 

Nå, er du interessert i å fortelle meg om at det er nok "krisetråder", ELLER vil du delta i denne debatten. Hvis ikke så klarer jeg meg fint uten kommentarene dine.

 

 

og denne kun fordi vi ikke klarte å score i første omgang

 

http://www.arsenalnorway.no/forum/index.php?showtopic=3854

 

 

Akkuratt, ser du sliter med det samme problemet. IGJEN, det er jo ikke BARE i denne kampen dette har vært ett problem. Som sagt, går vi ett par år tilbake, så var det fortsatt ett problem.

Og jeg bare nevner at det er 4 år siden vi har vunnet serien.

 

Så igjen, er DU interessert i å ta debatten som er i de diverse trådene, eller skal du leke forumpoliti?

Slutt med ALLE DISSE krisetrådene..

dette er jo verre en kvinnfolk i overgangsalderen....

 

 

 

Gallas, kapteinen. Dra meg i fletta, du er IKKE god nok for Arsenal. Defensivt så har du slitt veldig mye, og det ser ikke ut til å bli noe bedre. Wenger burde hatt baller nok til å satt deg på benken, og latt noen andre ta over kapteinsbindet. Kommer selvfølgelig til å skje, da Wenger er franskmann.

 

Tåpelig kommentar, og regner med at du ikkje meiner dette seriøst.. Skulle Wenger la Gallas behalde kapteinsbindet/plassen på laget berre fordi han er franskmann..?

 

Nei, mer ett stikk til Wenger som mangler baller.

 

 

Ja, et elendig resultat. Men hva er vitsen i å klage på den måten!

 

Gud forby at vi tørr å diskutere litt om Arsenal når det går dårlig.

Skjønner at fleste vil legge kampen/e fortest bak seg, og er skråsikker på at vi kommer igjen.

 

Og ja, det er ikke umulig. Men man blir ikke kvitt problemet med å ha skylapper på seg.

 

Dog, man blir ikke kvitt problemet med å diskutere her inne heller, men jeg ser IKKE problemet med å gjøre det?

 

Begynner å bli litt lei av å forsvare tråden, da jeg nok ganger har fortalt hvorfor den eksisterer. Er du ikke enig, eller føler tråden er overflødig, så vær så snill, IKKE skriv i den.

"riste på hodet"

Link to comment
Share on other sites

Gallas, kapteinen. Dra meg i fletta, du er IKKE god nok for Arsenal. Defensivt så har du slitt veldig mye, og det ser ikke ut til å bli noe bedre. Wenger burde hatt baller nok til å satt deg på benken, og latt noen andre ta over kapteinsbindet. Kommer selvfølgelig til å skje, da Wenger er franskmann.

 

Tåpelig kommentar, og regner med at du ikkje meiner dette seriøst.. Skulle Wenger la Gallas behalde kapteinsbindet/plassen på laget berre fordi han er franskmann..?

 

Nei, mer ett stikk til Wenger som mangler baller.

 

Så du meiner at Wenger, som har vore i Arsenal i 12 år, som har vunne 3 ligagull og 4 cup-gull, og som er ei av fotballverdas mest respekterte personlegheiter, manglar ballar..? Ja, men då så.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...