Jump to content

Hull City


Hugo

Recommended Posts

The tigers, som er mitt nr.2 yndlingslag, fortjener virkelig en egen topic hos oss! Hull er endelig i øverste divisjon, for første gang hvis noen ikke har fått med seg det. De har forsterket seg veldig kvantitetsmessig, men også kvalitetsmessig, hvorav Geovanni vell er den mest "spektakulære" signeringen.

Laget fra det mange vil beskrive som en mindre elegant by, har hatt en ok sesongstart, med bla. en seier over Fulham, men de gikk på en liten smell mot Wigan i forrige runde. Det skal bli en spennende sesong for Hull City og jeg håper noe ekstremt inderlig at de overlever(ikke like mye som at vi tar gull da :D ).

 

Lykke til The Tigers!

Link to comment
Share on other sites

Laget fra det mange vil beskrive som en mindre elegant by

"Its never dull in Hull", er visstnok byens motto :D

Hahaha, ja det er nok det. Noen som hørte diktet Fuglum leste opp på direkten for Canal+ i forkant av Hulls debut i Premier League? Tror det var noe lignende: Når jeg vandrer forbi sjokoladefabrikken, lukter det ikke sjokolade, men noe ekkelt og brent, og det sammen med den råtne fiskelukten fra vest, det er Hull det." Husker bare ca hva innholdet var og håper jeg ikke var heeeelt på jordet :P Husker at det var festlig hvertfall :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...