Jump to content

Christoph Metzelder


Torstein182

Recommended Posts

Metzelder er absolutt ingen dum spiller å få gratis på lån i en sesong. :P Men om det har seg slik at han skal erstatte et eventuellt salg av Djourou så vet jeg ikke helt. Ser heller at vi satser på Djourou om det skal bli en av de, men rutinen og ferdighetene til Metzelder hadde ikke skadet i et ellers ungt Arsenal-lag.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk.

Metzelder er grei nok spiller han, men er etter min mening for treig og jeg ble ikke akkurat imponerert hva han presterte i EM.

Vi lånte ut en temposvak Senderos og da ser ingen grunn til å hente inn en ny som ikke henger med i svingene.

 

Nå ble Silvestre hentet inn som backup og så håper jeg vi beholder Djourou. Begge de er ihverfall like god som Metzelder.

Link to comment
Share on other sites

Nei takk.

Metzelder er grei nok spiller han, men er etter min mening for treig og jeg ble ikke akkurat imponerert hva han presterte i EM.

Vi lånte ut en temposvak Senderos og da ser ingen grunn til å hente inn en ny som ikke henger med i svingene.

 

Nå ble Silvestre hentet inn som backup og så håper jeg vi beholder Djourou. Begge de er ihverfall like god som Metzelder.

 

Å låne en spiller som skal være backup syns jeg er en dårlig løsning, med mindre det er en gammel spiss som skal avlaste litt. Metzelder som backup i midten syns jeg ikke noe om. Heller la de unge få teste seg der ved behov.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...