Torstein182 Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 http://www.people.co.uk/sport/football/tm_...-name_page.html The People melder i dag om at me kan komme til å signere Metzelder på eit års lån frå Real Madrid. Kva meiner folket? Sjølv er eg ekstremt positiv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Metzelder er absolutt ingen dum spiller å få gratis på lån i en sesong. Men om det har seg slik at han skal erstatte et eventuellt salg av Djourou så vet jeg ikke helt. Ser heller at vi satser på Djourou om det skal bli en av de, men rutinen og ferdighetene til Metzelder hadde ikke skadet i et ellers ungt Arsenal-lag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Er positiv til Metzelder, men ikke på bekostning av Djourou. Djourou kan ha en fremtid hos oss og håper det er Wenger ser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rødøy Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Djourou har spillt bra de siste kampene og kan vise seg til å bli en viktig spiller/backup for oss denne sessongen. Sier ja takk til Metzelder med ikke hvis vi mister Djourou. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skorpey Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Jepp. Jeg er ganske sikker på at Djourou vil bli bedre enn både Gallas, Toure og Metzelder om han får tid på seg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caribo Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Nei takk. Metzelder er grei nok spiller han, men er etter min mening for treig og jeg ble ikke akkurat imponerert hva han presterte i EM. Vi lånte ut en temposvak Senderos og da ser ingen grunn til å hente inn en ny som ikke henger med i svingene. Nå ble Silvestre hentet inn som backup og så håper jeg vi beholder Djourou. Begge de er ihverfall like god som Metzelder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oyvindherman Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Nei takk. Metzelder er grei nok spiller han, men er etter min mening for treig og jeg ble ikke akkurat imponerert hva han presterte i EM. Vi lånte ut en temposvak Senderos og da ser ingen grunn til å hente inn en ny som ikke henger med i svingene. Nå ble Silvestre hentet inn som backup og så håper jeg vi beholder Djourou. Begge de er ihverfall like god som Metzelder. Å låne en spiller som skal være backup syns jeg er en dårlig løsning, med mindre det er en gammel spiss som skal avlaste litt. Metzelder som backup i midten syns jeg ikke noe om. Heller la de unge få teste seg der ved behov. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.