Verminator5 Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 Fant ikke noen annen tråd om Justin her, men hvis det fins er det bare å slette denne. Det ser ut til at han er på vei til Boro. Det syns jeg er veldig synd. Han beviste i 06/07 sesongen at han er god nok for PL spill. Han er en god spiller å ha i stallen. Han klager ikke, han er en ekte arsenal-lad og han gir oss litt ekstra bredde da han kan spille på begge backene og også spille stopper. Syns det hadde vært leit om Justin dro. Hva syns dere andre? Kjør debatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ryan Jarvis..... Norwich! Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 Du fant ingen annen tråd? Virkelig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermes Posted August 14, 2008 Report Share Posted August 14, 2008 Etter mange timer med leting kan jeg tenke meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 14, 2008 Author Report Share Posted August 14, 2008 Etter mange timer med leting kan jeg tenke meg okei det var litt flaut, men når jeg lagde tråden stod den ikke på noen lister...fysj, slett i vei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.